بازگشت سرافکندانه!!

به مناسبت اول مرداد بالاخره حماسه ای خلق شد و اس ام اس بعد از یک ماه و اَندی وصل شد دوباره
من که یادم رفته چی جوری اس ام اس میزدن!!
دیگه به همین سادگیا هم دست و دلم به اس ام اس زدن نمیره
جالب اینجاست که خبرم همچین تو تلویزیون میگن که انگار آمریکا اومده بود زده بود سیستم اس ام اسو ترکونده بود حالا دوباره ایرانیا بازسازیش کردن!!
یعنی ما اینقد بد بختیم که باید به خاطر دوباره وصل شدن یه سیستم ارتباطی التماس کنیم و بعد از وصل شدنش خوشحالی کنیم که حالا دولت لطف کرده و با کلی منت،دوباره این سیستمو راه انداخته!؟!؟
حالا ما هم حتما باید گوشیهامونو برداریم و هی زِرتو زِرت واسه همه اس ام اس بفرستیم و نمیدونم باید احساس غرور کنیم یا شرمساری!؟!؟

۳ نظر:

علی ( ذهن ِ آشفته ) گفت...

من هم موافقم! تحریم می کنیییییم

البته اگه هدف اونا اینه که مردم از اس ام اس واسه خبر رسانی و موج منفی علیه دولت استفاده نکنن کور خوندن! در اون زمینه ها استفاده اش نه تنها مجاز ، که واجبه !!

دنـیـــــــــــــــــــــــــــا گفت...

با این کارشون اس ام اس رو از مد انداختن جدا!!:دی
خدا عمرشون بده،من که همون دو سه تا اس ام اسی رو هم که میدادم به ملت دیگه نمیدم!حسش رفت به کل!به جاش به اصلاح الگوی مصرف جیب پدرم کمک میشه

Unknown گفت...

نویسنده: دانیال
پنجشنبه 1 مرداد1388 ساعت: 18:59
به به!
آقا سینا هم بلاگ داشت و ما نمیدونستیم؟
منو که نگو,وقتی گوشی تو جیبم لرزید کلی حال کردم!
اگه اجازه بدی لینکت کردم

همش یه روزه راه افتاده برا همین نمیدونستی
اجازه ما هم دست شماست ما که شما رو همین جوری بی اجاره لینکیدیم

نویسنده: براي فكر
جمعه 2 مرداد1388 ساعت: 12:45
لازم نيست هيچ احساسي بكني دوست عزيز
اس ام اس بدليل شرايطي قطع شده بود حالا وصل شده (كار به خوب يا بدش ندارم)
اون هايي كه اينو مسئله رو تركوندن زماني كه اس ام اس تو ساير شهر ها وصل شد هم رفتارشون اين طوري بود ؟
اونا دنبال يك دكمه هستن كه با اون واسه ما كت بدوزن.
خوشحال مي شم سري هم به ما بزني
يا علي