خانه هنرمندان
9:05PM
1389.10.19

۱۹ نظر:

2nya گفت...

e key gerefti ino

ناشناس گفت...

فلاش؟
پیشنهاد میکنم اینجور موقع ها حتمن فلاش رو خاموش کنی و از اونجایی که میدونم سه پایه همراهت نیست! به یه نفر تکیه کنی و بدون فلاش بگیری

البته اون یه نفر باید ابعادی بزرگتر از سرور و دنیا داشته باشه، و البته اگه خانوم باشه ثوابش بیشتره! :-" :دی

دیلماج بانو گفت...

چه خوشگله!
من جزئیات عکاسی بلد نیستم و با دید بدون دانش خودم بسی لذت بردم ازش :دی
راستی تو این تاریخ های پستات این سروش روز و مهر روز و اینا چیه؟ روزای هفته به چه تقویمی هست؟
من تازه دیدم :-"

Unknown گفت...

بعد نوشت:
اول این عکسو ندیده بودم!! خب ساعت 4 صبح باشه بعضی از حواس آدم کار نمیکنه دیگه!!
بعد که دیدم گذاشتمش به جای عکس قبلی که احتمالا دیدیدش.
این به نظر خودم بهتره. هم رنگش و هم سایه آدمه روی زمین. چیزی هم که امین گفت توش رعایت شده، بدون فلاش.

Unknown گفت...

@دنیا
همون موقع دیگه!!

@امین
اول کامنت قبلیمو ببین. بعدش که آره حواسم نبود فلاش روشنه. اینو که گرفتم فلاشو خاموش کردم و دو تا دیگه سریعا گرفتم تا سوژه از دست نرفته!

@دیلماج
اگه نظرتو در مورد این یکی هم که به جای قبلی گذاشتم بدی، ممنون میشم.
تاریخ و روزا باید همون روزای زرتشتی و اینا باشه. البته خود اونجایی که توضیح داده بود چی جوری تقویم رو فارسی کرد، نوشته بود تقویم شمسی. تاریخ روزاش که شمسیه ولی اسم روزاش میخوره مال تقویم 2500 ساله باشه.

امین گفت...

این خیلی بهتره
خوب شده

فقط سعی کن نور رو بیشتر کنترل کنی
یا نهایتن ویرایش کنی یه مقدار

الهام گفت...

می بینم که از هر انگشتت یه هنر می باره !!!! دیگه وقت شوهرته !!!! :D

این عکس منو یاد کتاب "شب ممکن" انداخت!

دیلماج بانو گفت...

ای کاش عکس قبلی رو برنمی داشتی میشد مقایسه کرد
از من آلزایمر که انتظار نداری یادم بیاد اون قبلی چقدرش فرق داره مخصوصا که من جزئیات امر رو بلد نیستم برای همین از اول بهشون توجه نکردم. شاید تو مقایسه بیشتر به چشم بیان

میچیکو گفت...

چه عکس قشنگی.کوفتت بشه.

یک‌بارگی گفت...

این بهتره واقعن
خوبه اصلن

برخلاف نظر امین اتفاقن نور به‌نظرم بد نیست. تونالیته رو فقط یه‌کم دست‌کاری کنی بهتر می‌شه به نظرم.

Unknown گفت...

@امین
حتما. موقعیتش، موقعیتی نبود که بخوام چیزی رو تنظیم کنم. این عکسم رو حالت اُتو گرفتم. موقعیتش باشه حتما تنظیماتو به کار میبرم.

@الهام
آخ جون!! شوهر!! بذا آشپزیمم کامل کنم بعد دیگه!!:دی
هوووم، اون عکس رو جلد، اون چراغ و اون درختا. فقط عکس رو جلد کتاب این آدم رو کم داشت.

@دیلماج
تو کادر و رنگ فرقشون بود!! الان گرفتی چی میگم دیگه!؟حله!؟:دی

@میچیکو
خییییییییلی ممنون(به خاطر کوفتت بشه گفتم:دی)

@یک بارگی
این عکس همچینم بی دست کاری نیستا!! بالاخره یه دوربین آماتور تو شب معلومه عکس آنچنانی نمیگیره و باید دستکاری بشه!

فاطمه گفت...

واقعا قشنگ بود
ولی
جنای عالی+دوربینت+نصف شب
فراری؟اعتیاد؟
بده من اون شماره ی خواهرتو آخه شمارشو گم کردم

سرور گفت...

چرا کامنت منو تایید نکردی نا رفیق ؟:(

یک‌بارگی گفت...

چند سالی هست که تقریبن با قاطعیت می‌شه گفت عکس بی ادیت عکس ایده‌آلی نیست.
یعنی می‌دونم ادیت کردی. ولی خب واضحه که ادیت‌ات زیاد نبوده. عکس هنوز بکره.
تونالیته هم خب نظر شخصیه. من باشم علاوه بر تونالیته، کمی درخشندگی قسمت‌های پر نور رو هم کم می‌کنم (اگه منظور امین از نور همین بوه، باهاش موافقم).

هم‌چنان عکس خوبیه

Unknown گفت...

@فاطمه
به خدا من بی تقصیرم! همش زیر سر رفقای ناباب یود!!:دی
ولی ساعت 9 شب نصفه شب نیستا!:دی
بعد که شماره خواهر منو میخوای چی کار!؟ها!؟(الان غیرتی شدم!!:دی)

@سرور
کدوم کامنت!؟ یه کامنت گذاشته بودی برای دو پست قبل تر که اصلا نیاز به تاییدم نداشت و اومده بود. پستای زیر یه هفته اصلا نیاز به تایید ندارن.کامنتی برای تایید هم نبود اصلا که من بخوام تایید کنم که.

@یک بارگی
خب این همون قضیه عکس گرفتن از بالای برج میلاده دیگه!! من این مدلی دوست دارم و تو هم اون مدلی!!:دی

یک‌بارگی گفت...

آره دیگه سلیقه‌ست

دیلماج بانو گفت...

آره الان کاملن فهمیدم فرقشون چی بود!!!!!! :-"

فاطمه گفت...

خواهرت خاصی مانیتورینگ محیط مجازی رو به عهده بگیرم
:دی

Unknown گفت...

@دیلماج
اینم اون عکس قبلیه
http://picturehosting.org/u/3793/giqn6bbp.i1.jpg

@فاطمه
من خودم مانیتورینگم!! کی جرئت کرده منو مانیتورینگ کنه!؟ ها!؟:دی