دست از سرم بردار

برادر
آهااااای برادر
تو
آره خودت
با خودتم، خودِ تویی که خودتو به مظلومیت زدی. خودِ تویی که اسمِ خودتو گذاشتی برادر و خودتو زورکی مسئولِ بهشت و جهنم رفتنِ دیگران کردی و به خودت اجازه میدی تو هر کاریشون دخالت کنی، ولی دریغ از دو زار حُب و محبتِ برادری نسبت به برادر و خواهرش تو وجودت!
برادر، من میخوام برم جهنم! پس خواهشاً دست از سرم بردار!
ای بابا هُلم نده! من بهشت نمیخوام! برو همش مالِ خودت، اون حوری و پری‏هایی هم که به زورِ تو سهمِ من شده، بردار مالِ خودت!
من بهشتو از تو نمیخوام. من فقط یه چیز ازت میخوام!
جونِ هر کی دوست داری بذار عکس آپلود کنم! اونجاهایی هم که عکس آپلود کردم رو نترکون دیگه! اون عکسا کجاش مورد داشت آخه!؟ نه مورد مملکتی داشت و نه موردِ شخصیتیِ جسمی و جنسی! پس چرا من تو هر قبرستونی عکس آپلود میکنم، فرداش میایم میبینم مشمول قوانین جرائم رایانه‏ای شده!؟
آیا این توقع خیلی زیادیه!؟ من فقط همینو ازت میخوام.
اگه این کارو بکنی قول میدم اینقد دعات کنم که روزی سه تا حوری جایزه بگیری! با اونا بهت خوش بگذره! ما هم با عکسایی که آپلود کردیم و نمیدونیم کجاشون چه موردِ خاصی داشت، تو جهنم حال میکنیم واسه خودمون!

۸ نظر:

cinematopian گفت...

ای آقایی که نمیزاری تو وبلاگش عکس بزاره،اینو یه بچه آریایی نوشته. بی...اینو به آریایی نوشته.
کثا....... با روح و قلم لطیفش نوشته.
گوش کن
......

2nya گفت...

راهش همون پرشین-گیگه و بس
البته همونم میترسم فیلتر کنن!!!!!

Elham گفت...

منم خیلی دلم از این قضیه خونه !!!

یاد این افتادم که طبق آمار فیس بوک پنج میلیون نفر کاربر داره و بعد از گوگل و یاهو پربازدید کننده ترین سایت دنیاست . و از کلمه های پر جستجو در گوگل هم هست . در یکی از روزهای امسال گویا از یاهو و گوگل هم سبقت گرفته ! ولی تو مملکت ما فیل تره !!!!! واقعا جای تاسف داره !!

فکر کنم فعلا پرشین گیگ برای آپلود عکس خوب باشه ، اگه فیل تر نشه و بازی در نیاره !

امین گفت...

بیاین وردپرس که 3گیگ فضا میده
یا از ایرانی ها استفاده کن. البته فعال موندنشون ریسکه

Mostafa Motazedian گفت...

نمیدونم فحس بدم چی بگم به اینا الاغا وبلاگ من که فقط محتوای آموزشی اونم در مورد کوهنوردی نه یه چیز بی ادبی آخه ...ها شما که دم از نگهداشتن اسلامواینا میزنین برین سایتای خودتونو نگاه کنید ببیند که برای آگاه کردن مردم چه عکسای ... میزارن بعد بیاین عکسای بلاگای دیگرونو فیلتر کنید

در آخرم همون تکبیر همیشگی نسارتون

سرور گفت...

والا به ابرفرز

ناشناس گفت...

راستی به خانمها هم چیزی می دن اون دنیا؟!

شهرزاد

Unknown گفت...

@میلاد
یه فیلم دیده ها!!:دی

@دنیا
اونم میشه، میشه!!

@الهام
هعی هعی هعی ...

@امین
حسِ اسباب کشی نیست. منم که ... :دی

@مصطفی
حالا خونِ خودتو کثیف تر نکن!!:دی
این عادیه!!

@سرور
والا کیه!؟!؟!؟!؟:دی

@شهرزاد
بعله که دارن، خوبشم دارن. غلیان(قلیان!؟) و اینا دیگه:دی