میشه یه پسر با یه دختر، و یا یه دختر با یه پسر، به همون صورت و همون دلیلی که یه پسر با یه پسر دیگه، یا یه دختر با یه دختر دیگه دوست هست، دوست باشه؛ بدون هیچ نظر خاصی یا قصد سوء استفاده‏ای.
درکش خیلی سخته!؟

۱۱ نظر:

Mostafa Motazedian گفت...

آخ آخ سینا جان من که تو این موضوع اصلا درکی ندارم

کلا ما عادت داریم زندگی رو برای خودمون سخت کنیم

اُغلن کبیر گفت...

چرا نمی‌شه؟ درک‌ش برا ما ایرانی‌ها سخته. من خودم یه دوست این‌جوری داشتم. با یه دختری مدتی دوست بودم درست به همین شکل. به قول خارجی‌ها جاست فرند بودیم و اتفاقاً خیلی هم خوب بود. یعنی من خیلی خیلی راحت‌تر بودم باهاش تا با دوست‌های پسرم. من اتفاقاً فکر می‌کنم لازمه این‌چنین دوستی‌هایی.

مسعود گفت...

برای بعضیا خیلی سخته. هر چقدر هم توضیح بدی چطوریاست، آخرش می‌گن آی شیطوووون، و یک چشمک بهت می‌زنن.
یادش بخیر، دوره آموزش خدمت یه آخوندی استاد دروس معارفمون بود. اونم همینجوری می‌گفت که دختر و پسر رابطشون حتما با نیته و اینا. بعد من گفتم حاج آقا من و دخترخالم از بچگی با هم بزرگ شدیم. خیلی صمیمی هستیم. ولی اصلا اینجوری نیست. می‌گفت نهههههههههههه، حتما یه نیتی دارید!!!!!!!
دخترخاله اینطوری بشه ببین نظرشون راجع به دختر غریبه و اینا چیه.

دیلماج بانو گفت...

خیلی سعی کردم رودرروی این عقیده وایستم. به هر کسی گفتم از بزرگترها و گاهی هم سن و سالای خودم گفتن نمیشه و بالاخره آخرش از حالت دوستی معمولی خارج میشه یا بیشتر میشه یا از بین میره. حتی خیلی ها گفتن که ساده ای! تو شاید یه دوستی معمولی بخوای ولی طرفت اینجور نیست و بالاخره خودشو نشون میده.
میدونی. تا حالا به این نتیجه رسیدم که نمیشه. با اینکه دوست داشتم بشه ولی نمیشه. مگه اینکه همیشه یه حریم دور خودت بکشی و خیلی نزدیک و صمیمی نشی چون دوستی اینجوری یه صمیمیت زیاد ایجاد میکنه که یه زمانی به اوج خودش میرسه و بعد با یه دلیل بیرونی شدیدا سقوط میکنه و به یکی از طرفین ضربه زیادی میزنه و کم کم هم عادی میشه و شاید از بین بره.
تنها زمانی جواب میده که احساساتت و تنهایی هات رو با طرفت قسمت نکنی. رابطه دوستی دو جنس مخالف حتی اگه نظری و نیتی توش نباشه وابستگی میاره و این وابستگی باعث میشه که با ازدواج یکیشون اون یکی بی دلیل ضربه بخوره

سبک جدید گفت...

در جواب مسعود باید بگم راجع به دختر خاله و پسر خاله که اینطوریه حالا زیاد مسئله نداره اما یه آخوندی بود اصلن بحث ما یه چیز دیگه بودا اما چون هیچ جوابی برای سوالای من نداشت گفت: شما برادر بزرگتر داری؟
-بله
-از این به بعد با اونم کار نداشته باش!
(منظورش این بود که رابطه برادر خواهری هم امن نیست×البته اینم بگم چون من با برادرم یک سال ونیم تفاوت سنی داریم هم خیلی با هم دعوامون میشه و هم خیلی همدیگه رو دوست داریم) بعد از اون حرف آخونده من تا یک هفته از داداش خودمم بدم میومد...
ذهن مریض که میگن همینه دیگه!
در جواب دیلماج بانو هم در مورد دوستی دو جنس مخالف باید بگم که فرق است بین Just friend و Get friend و Boy friend... به نظر من just اشکالی نداره حتی اگه بعد از مدتی تبدیل به Get friend بشه اما با Boy friend مخالفم!!!

دیلماج بانو گفت...

بله می دونم بین اینا فرق هست من هم جایی حرفی از بوی فرند نزدم زدم؟ من کاملا کلی گفتم

این آخوندا هم فکر کنم جانشین شیطانن فقط بلدن چیزایی هم که مردم بلد نیستن بهشون یاد بدن و ذهن رو تا حد اعلای خودش خراب کنن

Unknown گفت...

من صرفاً منظورم آخوندها و اینا نبود. حتا خانوده های خودمون هم همین طور فکر میکنند!زیاد درکش نمیکنن!

میچیکو گفت...

خب جا نیفتاده!
همین.
:-|

میچیکو گفت...

اینم بگم به نظر من میشه.سخته ولی میشه.بستگی به دو طرف داره و...

ghazaleh گفت...

وایییییییییییییی
این قضه دهن منو صاف کرده
چرا نمی شهههه
پسرا نمی تونن !
بعضی دخترام جیزن :-&

Elham گفت...

فکر کنم بشه !!! باید دید پسرا هم می تونن یا نه !!! :D
درکش برای ما ایرونیا سخته !!!!

راستی این پست بالایی مشکوک می زنه ها !!!
:D