نون موتوری!!


ImageHost.org

به این میگن ابتکار

نان خود را به ما بسپارید .سریع و مطمئن.تحویل درب منزل شما در اسرع وقت!!
نونواها هم کلاسشون رفته بالا و به مردم کارت ویزیت میدن!!برای خرید نون هم باید وقت قبلی بگیرید!!
دیگه لازم نیست که تو صف وایسید فقط ممکنه به دلیل سفارشات بالا هیچ وقت هیچ نونی به دستتون نرسه.
این خدمات رو به اصطلاحی الکترونیکی هم میشه کردا.میشه سفارشات اینترنتی راه انداخت و مثلا سایتی به نام barbari.com با عکس و سایر مشخصات و یه سبد خرید گذاشت تا مشتری هایی مثل ماها که دائم connect تشریف داریم از نون شبمون نمونیم!!
اس ام اسی هم میشه.فقط کافیه نون مورد نظر رو به 3 تا بربری 4 تا لواش اس ام اس کنید تا براتون نون بیارن.

از تبلیغاتی مثل 10 تا بخر 12 تا ببر هم میتونن برای افزایش مشتری استفاده کنن.
بالاخره دارن یارانه های نونو بر میدارن و نون هم گرون میشه و نونواها برای از دست ندادن مشتری هاشون باید دست به چنین اقداماتی هم بزنن دیگه!!
______________________________________________________________________

(در این زمان تعدادی کودک با دهانی باز از روی تعجب زل زده اند به پیرمردی در حال تعریف خاطرات کودکیَش(خودم) و ما را دست میاندازند و در دل میگویند که چه شاسکولایی بودند که برای نون صف وای می ستادن کِرکِر میخندن!!)
یادش به خیر اون زمونا میرفتیم صف وای میستادیم واسه نون خریدن .... 
______________________________________________________________________
بعد نوشت:امروز دو تا بربری خریدم جمعا شد 500 تومن!!

۱۵ نظر:

قاصدک گفت...

شما یادت نیست ننه جون
والا زمان ما گاز نبود که
نفت رو هم می رفتیم پیت میذاشتیم تو صف می خریدیم
نون که جای خود داره
الان که دندون نون ندارم شکر خدا

قاصدک گفت...

فکر خوبیه ها سینا
میگم تا دیر نشده برو یه دومین توپ بساز
از درس که خیری ندیدیم
زودتر از خمیرگیرا هم که بیدار می شیم می ریم سر کار
درآمدشم که خیلی بیشتره
الان هم نون تو نونواییه !!!
:دی
من هستم به جون خودم

ناشناس گفت...

چه نانوايي كلاس بالايي!!!!
از نظر من گريه داره،واقعا داريم كجا مي ريم؟مردمي كه تا چند وقت ديگه نمي توانند نان خالي هم بخرند،بايد تازه سفارش بدن در خانه شون بياد؟!!!

شهرزاد (دفتر خاطرات)

2nya گفت...

=))
خدا میسازه واسه آدمای تنبل
ما یه نگهیان داریم این طرفا که این صبح به صبح نون و شیر میاره دم در هر خونه ای.در نتیجه این ورا هیچ کس یه عمر پدرش صف نون ندیده اصلا!یه بار این نگهیان ما مریض شد و چند روز نبود.چشمت روز بد نبینه همه داشتن از گشنگی میمردن!این همسایه ما اومده بود دم در نون قرض کنه!!!!!!!!ملت خیلی وضعشون خراب شده.همه شیرازی شدن

2nya گفت...

چطوری راستی؟خوش میگذره روزگار؟جایی نیست که جواب بدی در نتیجه ما فرض رو بر این میگیریم که کاملا خوبی و زندگی هم به کامه!:دی
همین دیگه!میخواستم بدونی که اداب معاشرت بلدم=))

حیاط خلوت گفت...

كامنتاي دنيا =))
عيال جان به فدات با اون زبونت !
**

برگرديم سر اصل مطلب
آقاجون! ابتكاره! خودم با همين چشمام تو تلويزيون ديدم يارو تو نونواييش عينهو مطب اطبا نوبت مي داد با ساعت دقيق،‌نيمكت و روزنومه گذاشته بود ملت سرگرم بشن . خوب يه اينترنت وايرلس هم مي ذاشت من خودم حاضر بودم صب تا شوم برم واسه نون! .... اين تلفنيا كلاً خوبن اما نمي دونم چرا تا حالا حتي يه بارم از تلفن واسه خدمات استفاده نكردم البته جز تاكسي تلفني !...

(اگه صف جمع شه عاليه چون ديگه هر وقت با بابام باشم به بهانه ي اينكه صف زنونه خلوته منو نمي فرسته تو صف براي نون خودش اسمس بازي كنه :دي)

ذهن ِآشفته گفت...

من تو فکر کارت سوختم!
پولش رو می‌کشه رو نون دیگه

تازه تو فکر یه چیز دیگه هم هستم
بچه مایه دار اسکنر دار!

نویسنده مهمان گفت...

بدبختی اینه که با این اوصاف دیگه کسی نمی تونه نان آور خونه بشه.
چ.ن پیک سنگکی ها و پیک لواشی ها و پیک بربری ها و... از این به بعد نون میارن خونه هامون.

فکر کنم کم کم بعضی اصطلاحات رو باید فراموش کنیم.

بنفشه گفت...

همه چی داره اینترنتی و الکترونیکی میشه
از یک طرف زندگی راحت تر میشه و از طرف دیگه روابط آدم ها کمتر

امین گفت...

قیمتش چی؟


واللا طرفای شما که 2 سال پیش سنگک بود 1500!

دیلماج بانو گفت...

بابا ارزون خریدی حسابی! اینجا که یه سنگک فسقلی شده 500 تومن.
راستی منظورش از سنگک تنوری چیه؟ مگه سنگک غیر تنوری هم داریم؟؟ بعدش این نان سبزیجات چیه؟
گفتی صف اون موقع افتادم که تابستونا صبح به صبح می رفتم با دختر همسایه شیر می خریدیم. از این زنبیل قرمز پلاستیکی هاهم داشتیم. تو صف زنبیل می ذاشتیم می رفتیم جلو کتاب فروشی و نقاشی کتابا رو نگاه می کردیم. یادش بخیر. دیگه از این خبرا نیست. می گم ما هم کلی خاطره داریم باسه نوه هامون تعریف کنیم ها. بیچاره بچه های ما که غیر از خبرای اینترنتی و دوستای نتی چیزی نخواهند داشت تا برا نوه هاشون تعریف کنند.
امان از دست این تکنولوژی! بی خود نیست دایی ام هر وقت خسته می شه می گه می خواد بره تو یه ده دور از هر گونه تکنولوژی زندگی کنه

رز سیاه گفت...

یک کار از ایده های یکی از دوست های من بود !
7 سال پیش !
وقتی دبیرستانی بودیم !
عمران خوند شد بساز بندازی !
کجاست که بیاد ببینه طرحش رو دزدیدند !
.
.
.
هی روزگار
یه زمانی خودش می خواست این طرحو پیاده کنه ولی الان اونقدر سرش شلوغه که خودش مشتری این کار میشه !
خوب فاصله حرف تا عمل زیاده
.
.
.
ولی بجاش احمدی نژاد فاصله چرت گفتنش تا گند زدنش در حد صدم ثانیه هستش !
.
.
.
خدا آخر عاقبتمون رو به خیر کنه !
ما که عمری در صف نانوایی به شنیدن تحلیل های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی پرداختیم شدیم این ، وای به حال نسل بعد که دیگه این چیزا رو نخواهد دید !
مارو باش که به نسل بعد دل خوش کرده بودیم !
هی ی ی ی . . . روزگار

Unknown گفت...

@قاصدک
پس بزن بریم سر کار.تو خمیر بگیر من میذارم تو تنور.یکی هم پیدا میکنیم برای پیک شدن

@شهرزاد
بعد نوشت رو در تاییدیه حرفت نوشتم

@دنیا
من که اصلا و ابدا تنبل نیستم.هستم!؟!؟
(خدا نیاره اون روزیه که تلفن این نونوایی قط شه!!)
بعله.من هنوز سالم و ظالم و سر حالم.خودتم که معلومه خوبی دیگه.(اینم از آداب معاشرت من)

@حیاط خلوت
نگران نباش.تلفنی هم بشه پدرت میذارتت مدام تلفن بزنی تا از اشغالی درآد و نون سفارش بدی!!

@ذهن آشفته
تازه نونم سهمیه بندی میکنه روزی بیشتر از دوتا بهت نمیده!!
راستی گفتی کارت سوخت یادم افتاد کارت سوختم سوخته.بچه اِنده مایه دار داری چند لیتر از اون 2000 لیتر بنزینت بدی!؟:دی

@مهندس پنگول جونی
مردا همین یه کارم میکردن که دیگه اینم از دستشون ساخته نیست!!!!:دی
(الان من چرا این حرفو زدم!؟!؟)

@بنفشه
آدما هم دورتر از هم

@امین
قیمتشو نمیدونم.تا حالا سفارش ندادم ولی نباید زیاد هم مناسب باشه!!

@دیلماج
من بربری رو گفتم دو تا 500 وگرنه سنگک که گرون تر از این حرفاست.
سنگک ماشینی هم داریم.عین نون لواش ماشینی شده تازه سنگم نداره دیگه!!
یه ذره آت و آشغال سبزی میریزن لای خمیر نون میشه نون سبزیجات.
ایول.زنبیل قرمزم داشتی.ما که هر وقت میرفتیم نون میخردیم و بر میگشتیم دستمون کباب میشد!!

@رز سیاه
این دوستتون از اولشم مخش خوب کار میکرد.میدونست نون تو چیه واسه همینم زد تو کار بساز بنداز.حالا هم که طرحشو دزدیدن و دارن باهاش پز میدن!!

علیرضا گفت...

سلام عزیز

مطلب نونو و آب داری بود و قشنگ پردازش شده بود اما ظاهرا شما با پیشرفت علم زیاد جور نیستید.مرد حساب مرده شور،مرده خوان،سمساری و ...

همه چیز اینتر نتی شده !حالا بابا دمش گرم نونو می خواد اینتر نتی تو حلقوم مردم بریزه اگه خدای نکرده نونه مردم
می برید می خواست چی کار کنیم!!!!!

پـریـســــــــ آ گفت...

واسه ما شیرازیا خوبه هااااا