روزنامه خوانی


ImageHost.org

 گلشیفته فراهانی گفت:در ایران من یک شاه ماهی در رودخانه بودم(بعله،نوشابه وا کنم براتون!؟)اما در هالیوود مثل یک ماهی در اقیانوس هستم و این خیلی سخت است.به گزارش ایسنا فراهانی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی الجزیره درباره حضور بین المللی اش در سینما افزود:در ایران بهترین فیلمنامه ها به من پیشنهاد میشد اما در خارج از ایران برای گرفتن یک نقش باید بجنگم اما این چالش ارزش دارد چون نخستین بازیگر زنی هستم که بعد از انقلاب در هالیوود بازی کرده است(حالا کلا بازیش دو دقیقه هم نمیشدا.میشد!؟)(البته کلا این جمله اش مشکل داره و غلطه!!یه بار دیگه بخون).الجزیره همچنین از قول او نوشته است:یکی از اهداف من این بود که نوع دیگری از رفتار یک ستاره را معرفی کنم(به این میگن هدف والا!)یک مثل هست که میگوید:انسان باید مثل اقیانوس زندگی کنه.اقیانوس بیشترین آب های جهان را دارد اما در پایین ترین نقطه زمین قرار گرفته و آب همه رودخانه ها به آن میریزد(مثلش قشنگ بود ولی یه کم مورد داشت!!).این بازیگر 26 ساله درباره مردم ایران نیز گفت:من به مردم کشورم احترام میگذارم،به من دختر کشور میگفتند(اینو کی میگفته!؟)چه بخواهم،چه نخواهم من نماینده ایران هستم و مردم مسئولیت من را بیشتر میکنند.اگر من شکست بخورم آنها شکست خورده اند و اگر موفق باشم موفقیت آنهاست.
(چرا تو روزنامه از عکسای جدیدش استفاده نمیکنن!؟)

روزنامه همشهری

پنجشنبه 14 آبان 1388
_____________________________________________________________________
روزنامه رو ورق میزنی.تو هر صفحه اش با یه مطلب مضحکِ گریه دار(!!)روبرو میشی.افزایش قیمت نان فانتزی(و به تبع اون ...)،آنفولانزای نوع A شامل بیمه دانش آموزی نمیشود(چی شاملش میشه!؟!؟)،فرانشیز داروهای شیمی درمانی به 10 درصد کاهش یافت(اینجوری زودتر میمیرن و راحت میشن!!)،آزاد سازی و افزایش قیمت کالاهای مصرفی(قضیه همون به تبع اون ...)،دولت به کمک متروی تهران بیاید(دولت فعلا وقت این کارای بی خود رو نداره!!) و ... .

هنوز یارانه ها رو بر نداشته همه چی گرون شده چی برسه وقتی که برش دارن.افزایش حقوقی هم که در کار نیست.
دعوای آقایون هم سر اینکه پولی که از مردم دزدیده میشه تو جیب کی بره خیلی جالبه.

درباره 13 آبان هم نوشته پر شور تر از همیشه بود.حتما حضور 20-10 برابر نیروهای امنیتی رو هم جزو این شور حساب کردن که از همیشه پر شور تر شده طوری که دیگه شورش بیش از حد در اومده!!

چه خوب کاری کرد این گلشیفته فراهانی که جونشو ور داشت و رفت.

۱۰ نظر:

نویسنده مهمان گفت...

حالا طرف خواسته از خودش یه کم تعریف کنه .
چرا ضد حا می زنی حاجی؟

الهام گفت...

***



روزنامه چی چیه ، برو تو کار صدا و سیما اخبار گل و بلبل بشنوی !!!!

اینقده این صدا و سیما جالبه ، هر جهنمیو به شکل بهشت نشون می ده اصلا اعصابت خط خطی نمی شه !!!




***
Elham
***

Unknown گفت...

از طرف سرور:
در مورد قسمت اول بايد بگم: بره گم شه اين گلشيفته كه بدجوري تو حس و توهم فانتزيه بنده خدا
در مورد قسمت آخر هم،‌فقط مي تونم خدا به فرياد ما قشر متوسط برسه چون اوني كه به شدت فقيره يه جورايي واسش وضع فرق نمي كنه.چون در كل نداره حالا قيمت هر چي مي خواد باشه. اونيم كه پولداره بازم نمي ميره.ما كه اين وسطيم نابود مي شيم
روزنامه رو بيار همه دور هم بشينيم گريه كنيم

از طرف قاصدک:
روزنامه نخون بابا جان ، روانی می شی ، دارن دیوونه مون می کنند

از طرف خودم:
مهندس پنگول جونی@
آخه این بنده خدا یه ذره زیادی شاده!!

الهام@
مگه ما به غیر از بهشت چیز دیگه ای هم داریم که صدا و سیما نشون بده!؟

سرور@
من هر جور حساب میکنم واسه همه بد میشه.

قاصدک@
من تو روزنامه فقط عکساشو نگا میکنم و تیتراشو میخونم!!عکس گلشیفته رو هم دیدم اشتباها خوندمش!!

رز سیاه گفت...

هر بار صحبت از گلشیفته میشه یاد فیلم مسافران مهتاب فخیم زاده می افتم
اگه یادتون باشه چیزی حدود 10 سال پیش این فیلم رو تلویزیون هی می داد !!!
فخیم زاده نثش یه شیرین عقلی رو بازی می کرد که با داداشش توی ده زندگی می کردند ، داداشش کدخدای ده بود
وسایلشون رو جمع می کنن و میان شهر
کدخدا میشه حمال !!!
جمله ای رو هم که فخیم زاده هی تکرار می کنه اینه : بازم بیام !
اگه یادتون نیومد این لینک رو نگاه کنید :
http://www.sourehcinema.com/Images/ThumbNail.aspx?Type=Film&Id=138112180005

------------------------------------------------

حالا این شده جریان این گلشیفته
یه نقش 2 دقیقه ای بهش دادن هر روز پا میشه میره دم استودیو میگه : بازم بیام !

------------------------------------------------

وقتی کارشناسای اقتصادی اومدن گفتن با کاری که شما می کنید تورم 3 رقمی میشه ، آقایون بهش خندیدند گفتند شما کارشناس نیستی صحبت نکن
همین چند وقت پیش بود که بالاخره خودشون اعتراف کردند که در صورت اجرای این طرح دست کم ( دقت کنید ! دست کم ) 60 درصد به تورم فعلی اضافه میشه
با تورم 25 درصدی حالا تورم دست کم (!) میشه 85 درصد ! که فکر نمی کنم این فاصله کم تا 3 رقمی شدن چیزی رو تغییر بده ! هر چی باشه همه بی سوادن غیر اینا که مدرکشون رو آکسفورد گرفتن !

------------------------------------------------

پاسخ کامنتتون :
سینا جان از اینکه سر زدید ممنونم

راستش اینکه آدم بدونه دیگران به کارش توجه می کنن خودش باعث دلگرمی آدم میشه

ببینید منم قبول دارم که ما باید حسب الوظیفه عمل کنیم نه کسب النتیجه ، ولی این رو هم در نظر بگیرید که ما باید از همین الان راهمون رو از تند رو ها جدا کنیم
نباید پیش خودمون بگیم خوب حالا بزار در نبرئ پیروز بشیم ، بعد افسار رو از دست اونا میگیرم ،‌همیچین کاری باز اشتباه سال 57 رو تکرار می کنه
باید از همین الان کسایی رو که میان می گنن ما به قدرت برسیم ال می کنیم بل می کنیم ، فلانی رو فلان جور می کشیم ، پدر فلانی ها رو بهمان جور در میاریم ، رو قرنطینه کنیم و اجازه فعالیت بهشون ندیم

------------------------------------------------

و در پایان یک سوال
در 360 یک آقایی بودند که ایشون هم اسمشون سینا بود و عکسشون هم عکس یه پسر بچه به مو های فرفری بود
شمما ایشون هستید ؟!

مریم بانو گفت...

آخی
یه نفرم که اعتماد به نفس داره (و حداقل کاذب نیست) شما نذاریدا
این حرفا رو گلشیفته بزنه بهتر از اینه که بازیگرای سریال دلنوازان بزنن! والااااااااا

ناشناس گفت...

سلام سينا جون
در مورد گلشيفته نظري ندارم ،چون زياد خوشم نمي ياد .من سيزده ابان خودم وليعصر بودم البته نه براي تظاهرات ،كار داشتم.اگر خودم جمعيت مردم و از نزديك نمي ديدم باورم نمي شد اينهمه مردم و اينهمه شجاعت .
شهرزاد

همدل گفت...

سلام

میام خدمتتون

پـریـســــــــ آ گفت...

اقا چرا نظرات شما اون بالاست ؟‌:دی
هی من نمی دیدم :دی
پایین داشتم دنبالش می گشتم !
ـــ
این یعنی اینکه کلا ایشون گلوله ی اعتماد بنفس هستن
ـــ
در واقع الان باید گفت
یارانه ها رو بچسب !

میثم الله‌داد گفت...

آدم‌های کم مایه از این حرف‌ها می‌زنن.

علیرضا گفت...

سلام

خیلی رک می گی،مواظب باش نبرنت یتیم شیم