88/8/8

ما هم بخواهیم دست از سر این تاریخ ها بر داریم این تاریخ ها هستند که دست از سر ما بر نمیدارند!!
قرار بود که به تاریخ ها کار نداشته باشم و من کار خودمو بکنم و تاریخ ها کار خودشونو ولی هر کاری کردم نشد.
میخوام که امروز رو با گذاشتن یه پست ثبت کنم و بگم تاریخی رو دیدم و تجربه کردم که 4 تا 8 داشت(عجب تجربه ای!!)
هر چند ثبتش آنچنان هم برام مهم نیست.واقعا هم دلیلی نداره.این روز هم مثل بقیه روزها.فقط این جور تاریخ ها هر 11 سال و 1 ماه و 1 روزی یک بار بوجود میان و ما رو بی خود و بی جهت شاد و شنگول میکنن.تا 11 سال دیگه هم خدا بزرگه و معلوم نیست که چی میشیم و به کجا میرسیم همون طور که 11 سال قبل نمیدونستیم چی میشیم و حالا این شدیم.
شاید خاص ترین کاری که امروز انجام میدم گذاشتن همین پست باشه!!
امروز، 88/8/8 ،این پست رو میذارم تا یادم باشه که اگه فردا کسی ازم پرسید هشتِ هشتِ هشتاد و هشت چگونه روزی بود بگم که روز خاصی نبود و روزی بود مثل بقیه روزها.
_________________________________________________________________________

همیشه با نوشتن عدد 8 انگلیسی مشکلات داشتم!!
یه مطلب نسبتا مفید در روز 88/8/8:آیا میدانستید مطالبی را که میخواهید به عنوان پست در بلاگتان منتشر کنید میتوانید در word 2007 نوشته و از همان جا ارسال و منتشرش نمایید؟
فقط کافیست از word خود گزینه new و سپس new blog post را انتخاب نموده و تنظیمات اکانتتان را اعمال نموده و بعد با خیالی آسوده مطالبتان را بنویسید و ارسال کنید.(البته فقط برای نوشتن خوبه و برای گذاشتن عکس و این چیزا باید از همون قسمت ارسال پست مطالبو ویرایش کرد.)
من خودم تا حالا تمام پستامو این جوری فرستادم.

۹ نظر:

قاصدک گفت...

عیدت مبارک سینا
:-)

دیلماج بانو گفت...

روزی که توش این همه 8 باشه یه روز مثل روزای دیگه نیست. شاید برای ما باشه ولی برای بعضی ها نیست. مثل روزی که چند تا سیاره در یه مسیر قرار گرفتن. همه منجما برای اون روز لحظه شماری می کردن چون خیل اتفاق نادری بود ولی من و تو و هزاران نفر دیگه مثل همیشه پاشدیم و به کارای عادیمون رسیدیم و حتی یه نگاه هم به آسمون ننداختیم.
عیدت مبارک. عید هشتی هات مبارک

حیاط خلوت گفت...

چقد زود گذشت
يادمه 7/7/77 كه بود راهنمايي درس مي خوندم و اين روز رو سر صف بهمون يادآوري كردن. از همون موقع منتظر 8/8/88 بودم اما حالا انقد همه چي شلم شورباس كه به كل فراموش كرده بودم كه چه امروز چندمه ،‌ازبس كه مدتهاست هر روزي مثل روزاي ديگه س
***

در مورد ورد هم جالب گفتي . من هميشه همونجا تايپ و تنظيمات رو انجام مي دم اما نمي دونستم مي شه مستقيم هم فرستاد ... آموزنده بود مرسي :-)

Unknown گفت...

البته می تونست روز متفاوتی باشه ها ، یعنی یه جوری که تو تاریخ ثبت بشه ( همونجوری که دقیقا خودت می خوای :دی)
مثلا همین چینی ها عدد شانسشون که هشته ، 2008/8/8 ساعت 08:08:08افتتاح المپیک بود براشون به میزبانی خودشون و خب در تاریخ شون هم برای همیشه یادگاری موند اون روز و اون لحظه.
ما فقط می تونیم امیدوار باشیم 11 سال و 1 ماه و یک روز دیگه وضع از اینی که هست بدتر نشه :دی

Elham گفت...

***



می تونستیم متفاوت خلقش کنیم !



اگرچه دیر ولی عیدتون مبارک !


***
Elham
***

امین گفت...

یه 8 ِ دیگه هم داشت

ناشناس گفت...

چارتا 8 نداشت که پنج تا داشت
ما که عروسی بودیم
کلی هم عکس گرفتیمو به طرق مختلف ثبت شدیم :دی

مریم بانو گفت...

هی روزگاررررر
قرار بود من اون روز مزدبج بشم که نشد
:دی
:دی
:دی


ولی فهمیدم یکی از همینب روبچ نت همون روز و ساعت 8 صبح عقد کرده. اون دیگه آخر ثبت شدن بوده

مریم بانو گفت...

درضمن نظرم هشتمین نظر بلاگت بود! حالشو ببر!
:دی