میریم مدرسه


ImageHost.org

از فردا دوباره هفته ای دو روز باید برم دانشگاه

میدونم یه ذره زوده واسه دانشگاه رفتن ولی چه کنیم از دست این شاگرد زرنگ بودنیمون!!

نمیگن یه ذره روزاشو کم کنن دانشجوها خسته نشن!!

_____________________________________________________________

یه مدت بود دنبال یه برنامه میگشتم که بتونم چیزایی که تو word مینویسم بتونم به صورت PDF ذخیره کنم

یافتمش اونم از توی همون word و سایت Microsoft

فقط کافیه این فایلو دانلود(کلیک کنید) و بعد نصب کنید و بعد برای ذخیره از قسمت save as گزینه PDF or Xps رو انتخاب کنید و به صورت PDF ذخیره کنید متنتون رو

البته این واسه word 2007 کارایی داره

۷ نظر:

موبد گفت...

من به يك نمره ي ناقابل ده خشنودم
.
.
.
.
.
.

امین گفت...

نیترو پی دی اف رو پیشنهاد می کنم

تو هم 2روزی؟ خسته نباشی مثه خودم!
تو هم شاغل هم هستی؟

ناشناس گفت...

زود نیست که ، خوبه !
.
من واقعن به همچین دانشجوهای ساعی و کوشایی افتخار می کنم :دی :دی
.
راستس مرسی واسه فایل منم خیلی می خواستمش اما به دلیل داشتن گشادیسم مضمن (:پی) نرفته بودم دنبالش...دانلودش کردم.

نیل گفت...

خودت برا خودت کامنت میذاری :))) عجب بچه مثبتی هستی تو . البته انگار جدیدا آزادیا همشون همینطوری مثبت و درسخون شدن . ما که همیشه 2 هفته اول جزء سنوات تحصیلمون حساب نمیشد . آفرین . درس بخون که این مملکت به تو و امثال تو "خیلی" احتیاج داره !

Unknown گفت...

امین
من تو این 5 ترمی که دارم میرم دانشگاه هر 5 ترمشو دو روز در هفته میرفتم و میرم!!
شاغل هم نیستم ولی بدم نمیاد شاغل بشم

یگانه
سخنانت شبیه سخنان امین شده:دی

نیل
یه چیزی میخواستم امتحان کنم اون کامنتو گذاشتم
کی من!؟دانشگاه آزادیا!؟مثبت!؟درس خون!؟

مهندس پنگول جونی گفت...

یه ماساژور واسه خودت بخر داداش
خسته می شی یه وقت

;-)

.......

ندیده بودم اینجا رو
پاینده باشی رفیق

علیرضا گفت...

سلام رفیق

نمی خوام ناامیدت کنم ولی رسم شده که آغاز سال پر مشقت تحصیلی رو خدمتتون تبریک بگم.امیدوارم تابستونی بی مشروطی در پیش داشته باشین