(این پست بعد تعطیلات پاک میشود و هیچ ارزش دیگری ندارد)
آخ جوووون.تعطیلات!!!
دو سه روزی میریم سفر و بعدشم که بر میگردیم احتمالا دسترسی به نت و اینترنت مقطوع شده!!!
از الان عیدتون مبارک.(سیدا هم عیدی یادشون نره)(کی!؟من!؟شوخی میکنی!؟کی گفته اصلا!؟من!؟سید!؟)
(اگه میخواید عیدیتونم ببینید باید از فیل.تر شکن استفاده کنید)(بعد نگید عیدی ندادیا)
روز دانشجو هوای خودتونو داشته باشید و مراقبت خودتون باشید.


بعد تعطیلات نوشت:میخواستم این پستو پاک کنم ولی ...
ولی دلم نیومد.چون با پاک کردنش کامنتای شما هم باهاش پاک میشد.

۲۱ نظر:

دیلماج بانو گفت...

بسی عید شما هم مبارک.
نمی دونم از کی این کارو کردی ولی من که امروز تازه کشفش کردم اونم اتفاقی دستم خورد فهمیدم!!:
بچه پررووو راست کلیک رو می بندی!!!!!!!!!!!!
به ما عیدی می ده ولی نمی ذاره ورداریمش!! ای سید خسیس!!!
عجبا!
حالا دیگه روز دانشجو می ری خوش گذرونی دیگه آره!! ای منافق خائن!!

ذهن ِآشفته گفت...

خسیس باز مسافرت جور کردی عیدی بپیچونی؟
تازه گفته باشم عکس مکس قبول نیست زیر 5 هزارتومنی هم نمی‌دی!

فاطمه گفت...

عید شما هم مبارک
در مورد عیدی،همونی که اخوی گفت
:دی

Elham گفت...

***

عیدتون مبارک








***
Elham
***

نویسنده مهمان گفت...

عیدت مبارک

نویسنده مهمان گفت...

عیدت مبارک

نویسنده مهمان گفت...

عیدت مبارک

پـریـســــــــ آ گفت...

ما عیدی می خوایم یالا !

رز سیاه گفت...

تاکید من به جای "عیدتون مبارک" روی "رزو دانشجو مواظب خودتون باشید" هستش

Unknown گفت...

عیدت مبارک ;)

قاصدک گفت...

سینا عیدی دادی ، دادی
ندادی ، دیگه نه من نه تو
نه تو نه من !!!!!
;-)

امین گفت...

عید شمام مبارک
اما راس میگه ها
کلیک راست واس چی بستس؟ 5تومنیت رو کش نریم؟! D:

ماهان گفت...

سلام
موفق باشی

ناشناس گفت...

اگر تو سيدي ،من يكدونه از اين اسكناس ،نه ببخشيد دوتا ،نه سه تا ،اصلا چهارتا به عنوان عيدي مي خوام ،خوب حالا كي بگيرم؟ :-)))))

شهرزاد

Unknown گفت...

@دیلماج
اونو چپ کلیکم کنی باز میشه ها
شب روز دانشجو هم برگشتیم ولی ...

@علی
حالا که پیچیندمت میفهمی خسیس یعنی چی:دی
والا من میخواستم تراول بدم خودت نخواستیا!!

@پریسآ
عیدی رو گذاشتم دیگه

رز سیاه
من هنوز سالمم.سالمی!؟

@قاصدک
دیگه نه من نه من
نه تو نه تو!!

@شهرزاد
تو بخواه کیه که بده!!:دی
عیدی رو باید روز عید میگرفتی.عیدم که گذشت.میتونی تا سال دیگه صبر کنی:دی

ناشناس گفت...

خيليييي خسيسي :((

دلمو شكستي..........برو حالشو ببر

فكر كردي؟ به زور ازت خواهم گرفت :))
شهرزاد

فاطمه گفت...

دست شما درد نکنه
عیدی که ندادین،باز خوبه پاکش نکردین

پـریـســــــــ آ گفت...

بالایی ها راس می گن
این واقعی نیس !
با این 5 تومن بریم چی بخریم حالا ؟‌!
:دی
;)

Unknown گفت...

@شهرزاد
چه حالی بردیم!!!:دی

@فاطمه
خواهش میکنم.عیدی رو دادم خدمت اخویتون.فک کنم پیچوندتش!!

@پریسآ
مگه عید نوروزه که عیدیشو خرج کنید!؟!؟بابا این ته کیسه رو نگه میدارن

2nya گفت...

به ما ندادی از ایناها!من حواسم بود:دی

حیاط خلوت گفت...

خبرش بهم رسيد كه يكي از بچه ها واسه عيد پول اسكن كرده گذاشته تو وبلاگش پس شخص شخيص آقا سينا بوده


حبف كه خيلي گذشته وگرنه من عيديمو به زور مي گرفتم