اعتراف نامه


به دعوت(شما بخوانید زور!!:دی) دیلماج خان(!!) مجبور به اعتراف شده ایم.بازی ای که دیگران به راه انداخته اند و ما را هم به داخل آن کشیده اند و میخواهند ما را بازی بدهند.بازی ای که مخصوص شب یلدا بود.فقط نمیدانم منشاء آن از کجا بود.آن موقع که زرتشت بود و شب یلدا را به راه انداخت مگر وبلاگ بود که بخواهد بیاید توش و از این رسم و رسومات به راه بیندازد!؟
ما هم که مانند اکثر سست عنصران عالم تاب و توان مقاومت در برابر این همه فشار از بالا و پایین را نداشتیم(!!) و از شب یلدا هم که خیری ندیدیم و هندوانه و آجیلش را نتوانستیم بخوریم مجبور گشته ایم اعترافاتی بنماییم و خودمان را سبک کنیم و آبروی خود و اطرافیان خود را به دست باد فنا بسپاریم.
گفته اند 5 مورد را بگو تا رهایت کنیم.ما هم به 5 مورد اکتفا کرده و بیشتر از 5 مورد آبرویمان را در خطر نمی اندازیم.از آنجایی که خصوصیاتمان همش گند ببخشید همش مثبت است مواردی منفی(از دیگران وام میگیریم) و برایتان تعریف میکنیم تا جذاب تر گردد.
1-سخت رابطه برقرار نموده و دیر دوست میشویم ولی بعدش که برقرار نمودیم ول کن بابا نیستیم!!
2-آزار نداریم و به غیر از مواردی اندک چوب در آستین کسی ننموده ایم.
3-بیزاریم از خرید رفتن،مخصوصاً با بانوان!!همچنین بیزاریم از آدم های دورو و پررو.
4-کمی تا قسمتی تنبل میباشیم.میخواهیم نباشیم ولی چه کنیم که عالم تنبلی حال و هوایی دارد بس دلچسب!!
5-خونسرد میباشیم.بنابر این از لحاظ استرس در تعطیلات به سر میبریم.در اغلب موارد هم این خصوصیت باعث دیر رسیدن سر قرارهایمان میگردد. 
5+1-از زیاد حرف زدن خوشمان نمی آید و کلاً کم حرفیم.
5+2-یکی از ضایع ترین سوتی هایمان این بود که چشم در چشم کسی که اهل فلان جای ایران است و اتفاقا ارادت خاصی هم به وی داریم گفتیم طرف فلان جاییه و بعدش هم خندیدیم!!و بعد از دقایقی لالمونی گرفتیم!!تازه یک بار هم نه؛برای محکم کاری دوبار این غلط را نمودیم!! 
5+3-خودتان را هم که بکشید اعتراف نمیکنیم!!
*در هر یک از موارد استثنائاتی وجود دارد که با اصل اعتراف تناقض خواهد داشت!!(کارهای آدمیزاد همیشه که یه جور از آب در نمی آید)
**ما که شمردیم شد 5 مورد!!اگر شما چیز دیگری شمردید مشکل از قوه شمارشتان است!!
***از آنجایی که ما فقط به صورت فیزیکی(!!) میتوانیم اعتراف بگیریم و نه به صورت مجازی در اینجا کسی را برای اعتراف معرفی نمینماییم تا کسی به روابط فیزیکیمان پی نبرد!!
****این اعترافات،اعترافاتی بود در راستای اعترافات جناب ابطحی!!پس خودتان میدانید چه قدر ارزش این اعترافات بالاست!!
*****مدارک اعترافات هم موجوده!!هر کس خواست بیاید به وی ارائه میکنیم.


۸ نظر:

ناشناس گفت...

اینایی که گفتی یعنی الان من هم باید اعتراف کنم ؟
خیر ! من به هیچ وجه اعتراف نمی کنم .

فرشاد نوروزپور گفت...

اعترافات بسي مشعف كننده و جالب بود .. شايد بزودي ما هم اعترافيديم ..

دیلماج بانو گفت...

عجبا!!
پس ما به زور اونم به همان صورت که شما فرمودید و متشابه باز پرس مهربان اقای ابطحی شما را وادار به اعتراف نمودیم؟؟؟؟
دست شما درد نکنه!کلی الان از داشتن دوست خوبی مثل تو به خودم بالیدم!!!
حالا که این جوره و من در امر گرفتن اعتراف مجازی تبحر خاصی دارم هر کسی رو که خواستی برای بازی دعوت کنی اسم ببر من خودم به راه راست هدایتش می کنم!!!

2nya گفت...

چه اعترافاقی!!!!!
البته بدترین خصوصیات ادما هموناییه که هیچ وقت بهشون اعتراف نمیکنه.در نتیجه این اعتراف بازیا کلا زیاد عمقی نمیشه که ادم حال کنه از خوندنشون:دی
.
این 2+5 خیلی خدا بود!!!ترکیدم از خنده=)))

فاطمه گفت...

:))))))))

تا باشه از این اعترافا باشه.

حیاط خلوت گفت...

:))
چه بازيه باحالي
بعضي از موارد اعترافت شبيه منه مثلا همون نفرت از خريد
البت هميشه اصب آدما اون چيزاييه كه در موردش سكوت مي كنن !!

هه هه
ما كه باور نمي كنيم

ناشناس گفت...

معلومه كه خونسردي!چون خيلي دير داري اعتراف مي كني :))
چرا مردها از خريد رفتن با خانمها بيزارند؟!!‌ :((

شهرزاد

Unknown گفت...

@یگانه
اگه نخوای اعتراف کنی هم ازت اعتراف میگیرن پس با زبوون خوش بیا و اعتراف کن!!:دی

@فرشاد
فقط یه جوری اعتراف نکنی که بازم فیلترت کننا!!

@دیلماج
ناراحت شدی الان!؟بهت گفتم اون ":دی" که یعنی شوخی.

@2nya
من اگه میخواستم عمقی اعتراف کنم که جای فرشتگان میگرفتنم میبردنم!!:دی
اصولا آدما خودشون به بدترین اخلاقیاتشون پی نمیبرن.و شاید از نظر خودشون رفتار بدشون،بد نباشه در حالی که واقعا بد هستش.اگه به اخلاقیات بدمون پی میبردیم یا حداقل با شنیدن از دیگران قبول میکردیم که اخلاق بدی داریم و اصلاحش میکردیم خیلی خوب میشد.

@حیاط خلوت
خودتم میتونی شرکت کنیا
در مورد بقیه شم رجوع شود به جوابی که به دنیا دادم

@شهرزاد
مرد نیستی که بفهمی خرید رفتن با خانم ها چه عذابی داره!!
اون چیزی رو که ازش لذت میبرید واسه مردا یه شکنجه روحیه به تمام عیاره!!
میخوای وقتی بعد شصت بار دور زدن یه لباسو شصت بار پُرُو میکنید و آخرشم نمیخریدش،بازم مردا با خرید رفتن باهاتون لذت ببرن!؟!؟