جوابیه


یکی که خیلی دوسش دارم و خیلی هم مخلصشم این اس ام اس رو بهم داده بود:
باز گردید ای تکاورهای جنگ/ای شجاعان،ای دلاورهای جنگ/جبهه فرهنگ را احیا کنید/خدعه و نیرنگ را رسوا کنید/رنگ سبز مخملی بس نابجاست/این همان قرآن روی نیزه هاست/ما بسیجی ها با ولایت زنده ایم/زنده ایم مو تا ابد رزمنده ایم
به خاطر احترامی که براش قائلم جوابی در این رابطه بهش ندادم ولی چون دلم از جای دیگه ای هم پر بود اینجا مینویسم:
میگه"این همان قرآن روی نیزه هاست"
کافیه یه ذره فکر کنیم تا به وضوح به این پی ببریم کسانی که دم از اسلام میزنند و به نام اسلام چسبیده اند به قدرت چه کسانی هستند.(چرا اینو به سبزا نسبت دادن نمیدونم)
اینا نه تنها خودشون رو منفور کردن بلکه باعث شدند تصویر بدی از اسلام در ذهن مردم شکل بگیره.
"ما بسیجی ها با ولایت زنده ایم"
این یه تیکه که فکر نکنم هیچ حرفی باقی گذاشته باشه.خودش بیانگر همه چیز هست.(چه کسی بهتر از این میتونه بهتون برسه!؟)
"زنده ایم و تا ابد رزمنده ایم"
با کی میجنگید!؟با چی میجنگید!؟در چه راهی میجنگید!؟چه کسی حکم جهادتون رو داده!؟
آیا به غیر از اینه که با هموطن و هم کیش خودتون و در راه خاموشی حقیقت میجنگید!؟
___________________________________________________________________
دیروز قرار بود 4 تا از وزرا(صنایع،مسکن،راه،و فک کنم تعاون) یا حالا معاونینشون بیان پرند برای انجام کارهایی.از جلوی جایی که قرار بود دور هم جمع بشن گذشتم.نمیدونم چرا اون لحظه به ذهنم خطور نکرد که عکس بگیرم ولی صحنه جالبی بود.جلوی درب اون مکان میزهایی گذاشته بودند و روی میزها بشقاب هایی روی هم چیده شده بود!!حداقل نذاشتن وارد سالن بشن و بعد مراسم* رو راه بندازن.از همون دم در شروع کردن به اجرای مراسم!!
___________________________________________________________________
با کنایه ای این مطلب رو به اون شخص فرستادم.
آیا این حرف بدتر از پاره کردن عکس نیست!؟

*بخور بخور!!

۱۱ نظر:

قاصدک گفت...

بعد از این اس ام اس هنوز هم دوسش داری و خیلی هم مخلصشی !؟

دیلماج بانو گفت...

این دکتر رو اگه بذاری فردا می یاد میگه من خود امام زمان بودم که مردم و آمریکا دست به دست هم دادن تا نذارن من ظهور کنم!!
ماشاالله همه حرفاشم که با سنده!

منم از این دوستا دارم. قسمت عقاید مذهبی و سیاسی شون رو بذاری کنار خیلی دوستای خوبی هستن. ولی چند وقته دیگه نمیشه بهشونبه دور از عقایدشون نگاه کرد. هر کار می کنی آخرش می رسی به بحث. برای همین یه مدته کلا سراغشون نمی رم. اینجوری بهتر از بحث و جدله

فرشاد نوروزپور گفت...

همين جوابيت كافي بود ..

چي بگيم آخه ؟؟

نویسنده مهمان گفت...

خسته م حاجی
خسته

ذهن ِآشفته گفت...

با اعتقادشون بازی شده
و متاسفانه
انگار اهل تفکر نیستن

چه بسیار کسانی که به خاطر یک اشتباه تمام نیکی‌هاشون به باد می‌ره

خداست که در نهایت باید تصمیم بگیره

فعلن ما فقط باید بجنگیم برای چیزی که فکر می‌کنیم حقه

ناشناس گفت...

جالبه!حرفهايي رو زدي كه مرتب داره در مغز خود من مي چرخه!

شهرزاد

علیرضا گفت...

سلام دوست من

بی تعارف تا میایم کامنت بدیم پیرمان در میاید.از رک گویت سپاسگذاریم

م. گفت...

ذهن آشفته درست میگه.
کسی که قرآن رو سرنیزه کرده اینا هستن که به امام متوصل شدن.

ناشناس گفت...

من با ذهن آشفته موافق نیستم اگه قرار بود دست آخر خدا همه ی تصمیماتو بگیره ، پس چرا ما عقل داریم ، چرا بصیرت داریم ، خدا دست آخر میاد تصمیمای ما رو فقط ارزیابی می کنه همین ، واسه همین هم هستش که می گن امروزه تو نتیجه گذشته ی تو ِ!
در مورد این دوستتم باید بگم که : ببخشید ولی من نمی تونم همچین آدمی که سطح فکرش اینه رو اصلن دوست داشته باشم ، حالا تورو نمی دونم ، حالا باز مسئله ی سن هم مطرحه . من تا اونجایی که می تونم تلاش می کنم این ذهن ها رو روشن کنم ، اسلام خیلی تحریف شده ، مردم دارن دور می شن ، دارن دنبال یه سری آدم می رن که ....

Unknown گفت...

@قاصدک
آره هستم.بدون کسیه که تو 17-16 سالگی تو جنگ قطع نخاع شده و از اون موقع رو ویلچره.چون از نزدیک هم باهاش رابطه دارم میدونم به خاطر این زخم چه زجرایی کشیده هر چی به خودش بدن بازم کم دادن.
حداقل اگه بسیجی هم باشه از اون بسیجی های مفت خور و بی خاصیت امروزی نیست و از بسیجی های دوران جنگه.کسیه که داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی رفت جنگید برای دفاع از وطنش.
این چیزی هم که من نوشتم خطاب به این شخص نیست.خطاب به بسیجی هایی هست که الان سر از تخم در آوردن و مدعی همه چیز هم شده اند.
هنوز هم مخلص شم و خیلی دوسش دارم با اینکه عقایدمون در زمینه هایی با هم فرق داره.

@دیلماج
تا چند وقت دیگه احتمالا اونم میگه!!

@پنگول
خسته نباشی مهندس

@ذهن آشفته
آره.بعضیاشون اصلا نمیدونن تفکر چیه!!ولی توشون آدم منطقی هم پیدا میشه و خودش میفهمه کجا چه خبره.
قضیه همون هفتاد سال عبادت یک شب به باد میره ست دیگه.
ولی من بهش اعتقاد ندارم!!اعتقاد دارم اون هفتاد سال رو باید یه ور گذاشت و اون یه شب رو هم یه ور دیگه.این خیلی اشتباهه که به خاطر یک اشتباه تمام خوبی های دیگران رو نادیده بگیریم و به راحتی از کنارشون بگذریم و فقط از روی اون اشتباه قضاوت کنیم.

@شهرزاد
نیگرشوون ندار.بریزشون بیرون.آدم رو دیوونه میکنن!!

@میلاد
خودشون هم میدونن کار کیه.البته اونایی شون که منطق دارن اینو قبول دارن.

@یگانه
من از حرف ذهن آشفته برداشت قضاوت رو داشتم و نه تصمیم.البته این برداشت منه.باید خودش بگه منظورش دقیقا چی بود.
منم این سعی رو میکنم که ذهنشو روشن کنم.چون از خیلی قبل تر هم دوسش داشتم نمیتونم همین جوری به خاطر این قضیه ازش نفرت پیدا کنم.(جوابم به ذهن آشفته رو بخون)

2nya گفت...

والا من این یه هفته ای دسترسی به نت نداشتم اصلا کامل نمیدونم قضیه این عکس پاره کردن چیه.حالا میرم بگردم ببینم ماجرا چیه باز برمیگردم