روح سرگردان مینویسد...!!


ما خفته بودیم و نفهمیدیم که چه بودیم و چه شدیم و از همه مهمتر چه بر سرمان گذشت!!خوب شد هنوز هستند کسانی که ما را بیدار کنند!!نمونشم این خبرگزاری تابناک!!
همین جور در حال ولگردی در محیط مجازی بودیم که دوستی با حال تعجب و تحیر پرسید:
_شما زنده اید!؟!؟
_(چی میگه!؟)
_دیشب تهران زلزله اومده!؟
_ها!؟والا من نبودم!!خواب بودم!!نفهمیدم!!چند ریشتری بوده!؟کی اومده حالا!؟
_7/1 ریشتر!!!!
_این جوری که نصف بیشتر تهران تخریب میشه!!(پس من چی جوری نفهمیدم از صبح تا حالا!؟)(نکنه الان نفله شدم و خودم خبر ندارم!؟)
_خبرشو اینجا زده!!
*اگه این تابناک نبود ما دلمون به چی خوش بود تو این محیط مجازی!؟!؟
*والا اگه منم بودم و تو تهران نبودم با خوندن اون خبر میزدم تو سر خودم!!
*با تشکر از یگانه که فک کرده بود ما نفله شدیم و از دست ما راحت شده!!(فک کردی،خیال کردی!!ما هنوز تنمان و سرمان و دلمان گرم ِ گرم است)

۸ نظر:

حیاط خلوت گفت...

آخی خدا رحمتت کنه
آدم خوبی بودی سینا
خدا بیامرزدت ، البته اگه قابل آمرزیدن باشی که شک دارم

ناشناس گفت...

خاك بر ملاجشون كه خبر نوشتنشون هم مثل ادم نيست.



شهرزاد

ناشناس گفت...

حالا یعنی چی؟
ما مردیم یا تهران قویه؟!

ناشناس گفت...

بالاخره 7.1 یا 1.7؟

دیلماج بانو گفت...

یعنی حتی تمرینشون هم مثل آدمیزاد نیست!
ولی خدایی نتایجش کلی منو امیدوار کرد.
دیگه می دونم اگه اینجا زلزله بیاد بدون درگیری و ناراحتی می رم اون دنیا و اصلا لازم نیست صبر کنم تا کسی برای نجاتم بیاد!!

دیلماج بانو گفت...

راستی نمی خوای قالبت رو عوض کنی!!!!
:)))

Unknown گفت...

@حیاط خلوت
تا قبل اینکه تو رو بشناسم خدا می آمرزیدم ولی حالا رو نمیدونم!!!:دی

@امین
ما که نفله شدیم خودمون خبر نداریم
اونا هم جفتش دوتاست فرقی نداره!!جفتش فرضی در نظر گرفته میشه!!

@دیلماج
نتایجش بسیار مفید بود!!
دنبال قالب هم رفتم ولی هنوز قالبی که نظرمو جلب کنه پیدا نکردم!!
میدونی چیه!؟این قبلنا پشت نوشته ها یه صفحه تیره تر بود که خواندنو راحت تر میکرد و نوشته ها رو از هم جدا.ولی امان از دست فیل.ترینگ که به قالب وبلاگ هم رحم نمیکنه!!اگه با فیل.تر شکن بیای اصل قالب رو میبینی

ناشناس گفت...

اِهم
.
فقط اومدم بگم خواهش می کنمو اینا :دی :دی :دی