دوست


آرامش،آرامش،آرامش.
یه آرامش آزار دهنده!!یه سکون و سکوت ملال آور تو این روزها!!
اطرافت شلوغ‏تر از همیشه‏س.رفت و آمدات بیشتر از هر وقت دیگه‏ایه.ولی یه چیزی کمه این وسط.این رفت و آمدها یه جورایی رفع تکلیفه و بس.این دیدارها فقط باعث تحریک یه سری احساس میشه.احساس نیاز به یه هم صحبت و هم کلام_نیازی هم نیست که صرفاً هم سن و سال باشند؛کافیه کمی همدیگر رو درک کنند_که بتونی باهاش راحت حرف بزنی و خودتو از این سکون و سکوت رها سازی.
احساسی که بیشتر از هر وقت دیگه‏ای باعث میشه حس احتیاج به دوست و دوست داشتن رو احساس کنی و حس کنی که بدون آنها تو تنهایی؛تنهایِ تنها.
*واقعا خارج از قالب انیمیشن دوستی‏ای همانند دوستیِ مری و مکس پیدا میشه!؟من خیلی به دوستیشون غبطه میخورم.

۱۰ نظر:

قاصدک گفت...

دل بی دوست ، دلی غمگین است

:(

س ی م ا گفت...

خوب احساس کردم...

Unknown گفت...

راه را اشتباه می روی
مثل من که اشتباه رفتم
اما...
.
آنجا نیست!
.
.
فقط همین!

حیاط خلوت گفت...

آدما به هم احتياج دارن،‌اين چيزيه كه هر كي بگه نه چرت گفته
اما نه هر كس،‌اون كسي كه به قول تو بشه دو كلا باهاش "حرف" زد . شايد براي همينم تو اوج شلوغيا آدم بازم احساس تنهايي مي كنه چون بيشتر از هر زمان ديگه اي مي فهمه حرفي با خيلي از كساييه كه دورشن نداره

مري و مكس فوق العاده بود و به نظر من اصلاً قصه نبود. هست،‌مي تونه وجود داشته باشه...... وجود داره !

Unknown گفت...

من الان در حد "دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد..؟"تشریف دارم....
راستی با اجازه بزرگترها!لینک شدید..

ناشناس گفت...

اين نظري كه من ديروز گذاشتم كو پس؟!

اره درست مي گي اين هم زبوني و همدلي هستش كه كمه،وگرنه ادم كه دور و اطراف زياده.



شهرزاد

دیلماج بانو گفت...

منم اولا فکر می کردم نمیشه چنین دوستی ای داشت. ولی حالا کاملا مطمئن بهت می گم میشه. وجود داره و فقط تو کارتونا نیست. فقط باید آدمش رو پیدا کنی

مالزی نشین گفت...

ما هم احساس خل و چل شدگی داریم این روزا! جات خالی بس سخته!!

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

دوست خوب یه نعمته

ولی پیدا کردنشم یه حادثه ست
به این راحتی پیدا نمی شه

تو عید منم همین حس رو داشتم
البته دوست خوب دارم ولی حس حرف زدن ندارم:)

Unknown گفت...

@قاصدک
جملتو خوندم.چندین و چند بار.این جمله رو نه ها.اون یکی رو که نمیدونم چرا اینجا نذاشتیش.ممنون.

@امین
کدوم راه!؟من هنوز راهی نرفتم!

@حیاط خلوت
امیدوارم وجود داشته باشه.

@دیلماج
آدمش رو پیدا کردم.خیلی وقت هم هست پیداش کردم.