من کی‏ام!؟

من کی‏ام!؟اینجا چی کار میکنم!؟به دنبال چی‏ام!؟
چرا هنوز پا در هوام!؟چرا هر وقت فکر میکنم چیزی رو میدونم همون لحظه فراموشش میکنم!؟چرا هر وقت فکر میکنم کسی رو شناختم همون لحظه با یه آدم غریبه روبرو میشم!؟
اصلاً چرا من هنوز خودمو نشناختم!؟چرا هر روز با نگاه کردن به آینه یک آن جا میخورم!؟چرا هر روز به شکل تازه‏ای در میام!؟چرا من هنوز خودمو نشناختم!؟

 
من کی‏ام!؟اینجا چی کار میکنم!؟
تو کی‏ای!؟اینجا چی کار میکنی!؟به دنبال چی‏ای!؟
دنبال من نگرد.من خودم،خودمو گم کردم.تو چی جوری میخوای پیدام کنی!؟

 
راستی تو کی‏ای!؟تو تاحالا گم شدی!؟خودِ گم شده‏تو پیدا کردی!؟

۱۳ نظر:

دیلماج بانو گفت...

توصیه می کنم مویز بخوری اگه مشکلت حل نشد زودتر به دکتر مراجعه کن فکر کنم عوارض اون شربتی که اون موقع می خوردی نمایان شده همین جوری پیش بره ما یه حلوا افتادیم :دی

جدا از شوخی منم گاهی جلو آینه رفتم و با خودم حرف زدم ببینم اونی که تو آینه هست رو می شناسم؟ خیلی پیش اومده که از خودم متعجب شدم و باخودم گفتم یعنی من این کارم می تونستم انجام بدم؟ این حرفم می تونستم بزنم؟ یعنی این منم که این تصمیم رو گرفته؟
خیلی پیش اومده تو خودم گم شده باشم. اما اینکه تا حالا خودم رو پیدا کرده باشم نه. شاید یه بخشهایی رو پیدا کرده باشم اما تا پیدا کردن کامل هنوز راه زیادی دارم

Elham گفت...

***

برای منم خیلی پیش اومده که این سوالا رو از خودم بپرسم . راستش رو بخوای درست و حسابی نمیدونم اموقتی که فکر می کنم گم شدم ، خودم هستم و خودمو پیدا کردم یا اونوقتایی که در نهایت شور و اشتیاق زندگی می کنم بدون اینکه بپرسم برای چی ؟
شاید زشت باشه اینو بگم که هر وقت احساس کردم گم شدم ، خودم همینجوری پیدا شدم و کار خاصی برای پیدا شدن نکردم !!!!!

***
Elham
***

دیلماج بانو گفت...

با الهام موافقم
منم هر وقت گم میشم بعد چند روز خودم پیدا میشم میرم دنبال کارام

میچیکو گفت...

خب!
من کی ام؟تو کی؟اینجا کجاس؟
یا به قول پارسا:
من کدومم؟

2nya گفت...

همیشه فکر کردم که شخصیت آدم همین وقتاست که هی تغییر شکل میده و ساخته میشه،تا وقتی که دیگه این پروسه ی گم شدن متوقف میشه.بعدش میشی یک آدم ثابت که دیگه امکان تغییرش خیلی خیلی کمه.شاید،شاید

ناشناس گفت...

اگه يكروز فهميديي كه اينجا چيكار مي كني! حتما به من هم بگو.

من كي ام؟! خوب،من شهرزادم ديگه!:))

پـریـســــــــ آ گفت...

تو دیگه کی هستی ؟ها ؟

پـریـســــــــ آ گفت...

سینا اومدم به کُلبَت :دی

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

من تا حالا خیلی گم شدم
و بعضی وقتا هم خودمو پیدا کردم!
نمی دونی این پیدا کردنه چه حس شیرینی داره!

مسعود گفت...

من ... یکی مثل توام.

Unknown گفت...

@دیلماج
میرم یه قرص با دُز بالاترشه میگیرم ولی تضمینی نمیدم که حتما خودکشی کنم!!دیدی این دفه عوارضش این بود که دیگرونو خواهم کشت!!:دی
حالا همش پیدا میشه.فرصت زیاده.

@الهام
زشت چرا!؟بالاخره هر کی یه جوری خودشو پیدا میکنه.یکی هم ناخوداگاه و بدون تلاش خاصی.تازه این جوری خیلی بهتر میشه.

@دنیا
شاید،شاید

@شهرزاد
یافتم!!من اینجام که اعصاب دیگرانو بریزم به هم!!:دی

@پریسا
عجبی ازین ورا.راه گم کردی!!

@بنفشه
هووووم.میتونم حسش کنم

@مسعود
پس بزن قدش

سارا گفت...

چقدر شبیه ..............

حیاط خلوت گفت...

اوووووف

نپرس اینا رو از من الان
نپرس

جالب اینه که کم پیش میاد من این چیزا رو از خودم بپرسم چون کمکی بهم نمی کنه چون .. نمی دونم شاید ازینکه حقیقتشو بدونم می ترسم