قدردانی

نمیدانم چگونه باید از این همه خوبی و محبت تشکر و قدردانی به عمل آورم.یعنی نمیتوانم!
هرچه بگویم و هرچه بگویم همچنان قسمتی وجود دارد که ناگفته و دست نخورده در گوشه‏ای از دل باقی میماند و با هیچ زبانی قابل بیان نیست.
آن گوشه‏ای که تمام خوبی‏ها را در خود جای داده و دنیا دنیا ارزش دارد و بدون آن دنیا هیچ ارزشی ندارد.
این خوبی‏ها فقط با خوبی هستند که قابل جبران‏اند و من هنوز حتی به اندازه بند انگشتی از خوبی دوستانم را در وجود خود ندارم که بتوانم این همه خوبی را پاسخ دهم.
ممنون از این همه خوبی که بدون هیچ چشم داشتی به من بخشیدید.
همچنان نمیدانم که چگونه باید از این همه خوبی تشکر و قدر دانی کنم.

۱۴ نظر:

مسعود گفت...

با من بودی؟!

Unknown گفت...

@هر کی اینو میخونه
با همه کسانی بودم که تو این هفته کلی منو شرمنده خودشون کردن،چه از نزدیک و چه از دور و چه تو این محیط مجازی.
از همتون ممنونم.

الهام گفت...

واسه همون یه نظر ؟؟؟؟؟؟ ( البته ظاهرش فقط یه نظر بودا !!! )
وظیفم بود !!!!

میچیکو گفت...

یعنی با منم بودی؟؟؟؟
حیف که نشد بیاییم تولدت!میخواستیم ولی نشد.

2nya گفت...

هییییییییییی
اگه یه سر سوزنش به من میخوره،باید بگم که هر کاری که کردیم به خاطر ارزشی بوده که برامون داشتی و داری و خواهی داشت

شقی بهاره هم الان در حالی که چشماش داره در میاد از خواب و دستاشو زده زیر چونش میگه که از طرف اونم بگم قابلی نداشت:))

2nya گفت...

شوهرم هم دسترسی نداره به نت که.فردا حالا اگه شانس یاری کرد و یه کافی نت پیدا کردیم میریم در غیر این صورت من همینجا از طرف اونم"خواهش میکنم" هوا میکنم!:دی
از طرف سروین هم همینطور
بقیه هم بیان خودشون خواهش میکنم هوا کنن!:دی

حیاط خلوت گفت...

امروز از دنیا شنیدم که پست دادی . تو این روزگار بی اینترنتی پاشنه کفشمو کشیدم هن و هون با این دایل اومدم اینجا که بگم که همونی که توی اسمس هم بهت گفتم.
هر کاری کردیم، هر چند که کوچیک هر چند کم ، که کاری نبود اصلاً که تشکر بخواد، برای این بود که ارزششون داشتی و داری و خواهی داشت . هر چند که ارزشت خیلی بیشتر ازین حرفاست.
شخصاً دوست داشتم یه سر سوزن از مهربونی و معرفتتو جبران کنم اما خب این چیزا هیچ وقت قابل یر به یر کردن نیست ..
دوست خوبی هستی و همه از داشتنت خوشحالیم همه مون ..

ایشالا آبان و دی ماه جبران می کنی :دی


راستی تو اون رستوران فرانسوی هم با عیال چایی خوردیم دونه ای 3500 که ایشالا حناق شه (البته پولشو عیال داد) بعد تازه دو تا بچه دیگه هم به هم زدیم ! خلاصه ما امروز 6 نفره شدیم :))

و در نهایت خواهش می کنم و متشکرم که دنیا به جای من خواهش کرد
از طرف سروین هم به نوبه خودم خواهش می کنم :دی
از طرف هم خونه ام هم باید بگم می خواست تو کتابت هنرنمایی کنه نذاشتم الانم نشسته عین گرگ این جا داره اینا رو می خونه :دی

بعد حالا اینا رو ولش کن
هاگ پرتابی رو بگیر
>:D<

Unknown گفت...

@الهام
واسه همون یه نظری که ظاهرش فقط یه نظر بود و در باطن خیلی چیزا درونش بود.

@میچیکو
بعله.چرا که نباشم!؟
والا منم تولدی نمیخواستم بگیرم.خود دوستان شرمنده کردن فقط.

@دنیا
ممنون که منو قابل دونستید.

@حیاط خلوت
کارتون در نظر یه آدم کوچیکی مثل من خیلی خیلی بزرگ بود،به خاطر همه خوبی ها و مهربونی هاتون که خیلی سخت پیدا میشه.
ایشالا بتونم جبران خوبی هاتونو بکنم.

این عیالتم جا پیدا کرده برای چایی خوردنا!!:دی
خدا زیادشون کنه بچه هاتونو!!گفتم زیاد با هم نگردیدا!!:دی

خاب چرا نذاشتی هنر نمایی کنه حسود!؟:دی

بازم ممنون از خودت و سروین و عیالتو و همه.

شونصد هزارتا دو نقطه ایکس

فرشاد نوروزپور گفت...

سلام داداش سینای گل.
خوبی ؟ ما رو که یادت نرفته ؟؟
بالاخره بعد از کنکور دوباره برگشتم ..
امیدوارم مثل قدیم بازهم در ارتباط و دوستی باشیم .
فقط یه زحمت بکش آدرس ها رو هم اصلاح کن . اگه بازهم دستای مبارک عمو هیت.لر به وبلاگ ما خورد فقط یک رقم به عدد انتهایی اضافه کن

آدرس پاک نویس:
http://paknewis2.blogspot.com

آدرس پاک نویس روزانه :
http://paknewisd.blogspot.com
ارادتمند

فاطمه گفت...

وظیفه بود.

2nya گفت...

=))
آره نبودی بچه های جدیدمونو ببینی!همه با هم خانوادگی رفتیم چایی خوردیم رستوران فرانسوی!
لامصبا نکردن یه شیرینی بذارن کنارش ما دلمون نسوزه حداقل.همینطور یه لیوان آب جوش با یه چایی لیپتون انداختن جلومون
ولی به جاش از حالا میتونیم فخرفروشی کنیم و بگیم ما رفتیم رستوران فرانسوی!بسوز خلاصه:دی
عکس هم گرفتیم از درو دیفال.عکسا رو آپ میکنیم که دیگه صد در صد بسوزین!:دی
عکس از بچه های جدید هم میگیرم میذاریم.خیلییییییییی بامزن
یکی از بچه های قدیمی رو هم که سرور زد معلول کرد.بچم سر نداره
خلاصه که خانواده ی کاملی شدیم که اصلا چشم همه ی موجودات زنده داره در میاد!در این حد یعنی!:دی

Unknown گفت...

@فرشاد
بله که یادمه.
امیدوارم کنکورو خوب داده باشی.خوشحالم که باز برگشتی.

@فاطمه
نظر لطفتون بود

@دنیا
از موقعی که داشتید ظرفارو میشستید هم عکس گرفتید!؟:دی
بیچاره اون بچه هایی که زیر دست شما بزرگ شن!!:دی

ناشناس گفت...

تو خودت خوبي كه خوبي را به خودت جذب مي كني!

به هر حال ما كاري نكرديم .
ببين ساعت تازه 12 هستش،بعد نگي از خواب بيدارت كردم :))


شهرزاد

Unknown گفت...

@شهرزاد
خوب‏ها نسبت به من لطف دارن که با همه بدی‏های من هنوز از خوبی‏هاشون نسبت به من درغ نمیکنن.

ساعت 12!!بچه خوب ساعت 9 شب تو تخت خوابشه دیگه!!!:دی