سرگردون- داریوش

از عذاب جاده خسته
نرسیده و رسیده
آهی از سر رسیدن، نکشیده و کشیده
غم سرگردونیامو با تو صادقانه گفتم
اسمی که اسم شبم بود با تو عاشقانه گفتم
من سرگردون ساده تو رو صادق می‌دونستم
این برام شکسته اما تو رو عاشق می‌دونستم
تو تَمومه طول جاده، که افق برابرم بود
شوق تو راه توشه‌یِ من
اسم تو همسفرم بود
من دل شیشه‌ای هر جا
پَر شکستم که شکستم
زیر کوه بارِ غصه، پَر نشستم که نشستم
عشق تو از خاطرم برد که نحیفمو و پیاده
تو رو فریاد زدمو خون شدم تو رگ جاده
منِ سرگردون ساده، تو رو صادق می‌دونستم
این برام شکسته اما تو رو عاشق می‌دونستم

من سرگردون ساده تو رو صادق می‌دونستم
این برام شکسته اما تو رو عاشق می‌دونستم
نیزه نم‌بادِ شرجی، وسط دشتِ تابستون
تازیانه‌های رگبار، توی چله‌یِ زمستون
نتونستن، نتونستن کینه‌یِ منو بگیرن
از منِ خسته‌یِ خسته شوق رفتنو بگیرن
حالا که رسیدم اینجا، پُره قصه برا گفتن
پُر نیازِ تو برای آه کشیدنو شنفتن
تو رو با خودم غریبه از غمم جدا می‌بینم
خودمو پُر از ترانه تو رو بی‌صدا می‌بینم
اون همیشه با محبت
برای من دیگه نیستی
نگو صادقی به عشقت
آخه چشمات میگه نیستی
من سرگردون ساده تو رو صادق می‌دونستم
این برام شکسته اما تو رو عاشق می‌دونستم
من سرگردون ساده تو رو صادق می‌دونستم
این برام شکسته اما تو رو عاشق می‌دونستم
من سرگردون ساده تو رو صادق می‌دونستم
این برام شکسته اما تو رو عاشق می‌دونستم
شاعر: ايرج جنتی عطائی
آهنگ‌ساز: آرمیک
تنظیم: آرمیک
آلبوم: نازنین

۲ نظر:

Sacred Deer گفت...

اینو ورژن سیاوش قمیشی‌اش را شنیده بودم.(http://www.wikiseda.ir/track.php?id=17891)
خیلی تلخه که :|

Unknown گفت...

بله اونم شنیدم. ولی داریوشش خیلی بهتره به نظرم. هم از لحاظ صدا و هم آهنگ سازیش.
و خب از داریوش هم نمیشه انتظار این داشت که آهنکاش شاد باشه. باز این درجه غمناکیش از لحاظ آهنگش کمتر از یه سری آهنگای دیگشه. از نظر معنا بله، خیلی تلخه.