پرت و پلا (1)


1-هر کی این لینکو نخونه نصف عمرش بر فناست!!(این لینک)(توضیحات:فقط میخواستم از این خبرگزاری تشکر ویژه کنم که با این اخبار موثقش ما را آگاه مینماید تا گول حرفای شیاطینی مثل آقازاده فردوسی‏پور را نخوریم!!)
2-داشتم برای این "یه خُرده کار فرهنگی" دنبال یه سری لینک میگشتم و پیش خودم گفتم شاید سایت سینما ها هم جزو کارهای فرهنگی حساب شن برای همین رفتم که پیداشون کنم.سینما آزادی و پردیس ملت و پردیس زندگی و به اریکه ایرانیان که رسیدم با این پیغام روبرو شدم:"این سایت به علت بدهکاری مسدود میباشد!!"(ببینید)
یه مجموعه با 5-4 تا سالن سینما و سالن همایش و استخر و واحدهای تجاری چه قدر میتونه بدبخت باشه که نتونه هزینه سایتشو تامین کنه!؟البته همه این بدبختی هم به خاطر اون کار فرهنگی شه!!
3-در راستای همون کار فرهنگی تو سایت پردیس ملت تو قسمت فروش بلیط گفته بود برای رزرو بلیط به صورت اینترنتی باید حداکثر 6 ساعت قبل سانس نمایش فیلم بلیط رزرو کنید و 45 دقیقه قبلش هم در محل حضور داشته باشید!!
یا ما خیلی بی‏کاریم یا بلیط سینما ارزشش از طلا هم بیشتره که باید اینقد واسش وقت تلف کرد!!
4-متهمان پرونده قیام دشت هم که تقریبا تبرئه شدن.حالا اون خانم با یکی از اون اشخاص دوست بوده،5 نفر بقیه این وسط به چه حقی اون عمل رو انجام دادن!؟آخر هم حتما باید به این نتیجه رسید که کرم از خود درخته و اون خانم مقصر بوده و افراد متجاوز هیچ جرمی رو مرتکب نشدن و فقط کمی تجاوز کردن که چیز مهمی نیست زیاد!!باز جای شکرش باقیه که خانم رو مجرم نشناختن!!


۱۷ نظر:

دیلماج بانو گفت...

اینا اصلا عدالت سرشون نمیشه. باید اون زن رو سنگسار کنن تا دیگه هیچ زنی اجازه تجاوز شدن به خودش نده!!
فیلم سنگسار ثریا رو دیدم. یه جمله توش خیلی جالبه و دوست دارم برم دنبالش ببینم واقعا ما چنین قانون عادلانه ای داریم؟
مرد به زن میگه که الان دو تا مرد بالغ که یکیش شوهرت و اون یکی کارفرماته تو رو متهم کردن که با کارفرمات رابطه داشتی. از خودت دفاع کن
زن: من دفاع کنم؟ من ثابت کنم؟ اونا منو متهم کردن خودشون باید ادعاشون رو ثابت کنن!
مرد: تو قوانین شرع و اسلام هست که هر وقت مردی زنی رو متهم به خیانت کرد این زن هست که باید بی گناهیش رو ثابت کنه و هر وقت زنی مردی رو متهم به خیانت کرد باز هم این زنه که باید ادعاش رو ثابت کنه!!!

ناشناس گفت...

من هم مثل تو شكر مي كنم كه خانم رو به جرم مفسد في الارض مجازات نكردند!



شهرزاد

Elham گفت...

***

جا داره همین جا از روشنگری سایت مذکور تشکر کنم که ما رو از اشتباه در آورد !!!

در ضمن یک سوالی داشتم ، خانم مذکور کی اعدام می شن ؟؟؟؟!!!




***
Elham
***

ذهن ِآشفته گفت...

حالا که زدی تو کار فرهنگی (و ایول)، دو تا سایت شعر باحال رو اگه خوشت اومد اضافه کن

گنجور www.ganjoor.net
که دیوان اشعار خیلی از شعرای کلاسیک رو داره (از ریسنت بهتره)

آوای آزاد www.avayeazad.com
که اشعار نو رو دسته بندی کرده


الحق که هر دو هم سایت های به درد بخور و خوبی ان

حیاط خلوت گفت...

ببين من ازينجا كوبيدم اومدم تهران همين 2 3 هفته پيش هلك هولوك كه برم اريكه رو هم ببينم واسه اينكه موضوع پروژه نهايي م نزديك به اريكه اس... اين همه قر و قميش و دك و پز تو نت و مجله و ال و بل،‌رفتيم ديديم نصفش كه افتتاح نشده،‌نصف ديگه شم به علت عدم پرداخت اجاره تعطيل شده از جمله رستوران سنتي ش كه ظاهراً خيلي كار برده مثلاً ... يعني يه مجتمع با اون همه چسان فيسان سر جمع دو تا سالن سينما،‌يه بيليارد و يك فست فود و 4 تا دكونش كار مي كنه!!ا
به قول دوستان
مملكه ما داريم ؟

نویسنده مهمان گفت...

اون لینک که طنز بودو خودشون هم اون بالاش نوشته بودند.


.....


حالا من موندم خانومی با این همه ظرفیت چطور از همه ی جمعیت مشتاق وسط بیابون و تو ماشین پذیرایی کردن

2nya گفت...

خب من ومدم از کتابخونه!بیشتر از درس خوندن در حال خوردن بودم فک کنم
.
ای تف به این نویسندش!!ادم احمق مثلا اومده مسخره کرده.چه لجم دراومد ها!!!
.
کار فرهنگی رو ول کن بابا!برو سمت کارای غیر فرهنگی،الان نون تو اوناست!:دی
.
خانومه مسلما مجرم اصلی بوده.حتما حجابش اینا ایراد داشته و باعث شده که اونا مجبور بشن بهش تجاوز کنن!والا

حياط خلوت گفت...

@ مهندس

به صورت كوپني !ا

2nya گفت...

این لینکای فرهنگیتو الان یه چکی کردم.اون کتابخونه مجازی نود و هشتیا خوبه ولی کتابناک خیلی خیلی بهتر و مرتب تر از اونه.اینم لینکشه
http://ebooks.ketabnak.com

2nya گفت...

ای بابا شوهرم سرور هم که اینجاست!ابراز اخلاص و عشق و اینا:ایکس

حیاط خلوت گفت...

به به عيال درسخونم . كتابخونه برو شدي تو هم ... منم عرض عشق و ارادت و اينا و كمال تشكر از كسي كه اين فرصتو به وجود آورد كه ما هم پيامي براي مردم(عيال و بچه ها ) داشته باشيم .. مقصود شاعر همون سينا مي باشه

Unknown گفت...

من اصولاً هر وقت وارد این تابناک می شم دچار مشمئز شوندگی ممتد می شم ؛ ولی خب چه می شه کرد؟ بالاخره باید برای هر سطح شعور و بینش سیاسی و ... یه خبرگزاری مخصوص وجود داشته باشه یا نه؟!!
بگذریم
این لینک لغت نامه که گذاشته بودی شدیداً خلقیات ما را شعف ناک نمود ؛ جداً دمت گرم ، خیلی وقت بود دنبالش بودم...
البته بقیه لینک ها هم جالب بود
کلی مفرهنگ شدیم
(فرعل - یفرعل - مفرعل +گ)
;)

بنفشه گفت...

این تابناک و محسن رضائی مثل مجله های زرد می مونند، هرچی دستشون میاد می نویسند،

در مورد پردیس ها هم اتفاقاً هفته پیش بود که دنبال سینماهای نمایش دهنده یه فیلم بودم به اینمورد برخوردم

Unknown گفت...

@دیلماج
یکی از دوستان ما رو سرویس کرد با این سنگسار ثریا.حالا قرار شده بده ببینیم که چی هست اصلا.
از اونجا که قوه استدلال زنا بالاست حتما به این نکته رسیدن!!

@الهام
یه بار اعدام کمشه.باید شش بار اعدام بشه!!

@ذهن آشفته
هوووم.سایتای خوبی پیشنهاد دادی.ندیده بودمشون.میذارمشون.ممنون

@حیاط خلوت
من خودمم از اریکه زیاد خوشم نمیاد.فقط به دلیل نزدیکی سینما میریم اونجا وگرنه از استخرش که با اون قیمت تخیلی نمیشه استفاده کرد و مغازه هاشم که تقریبا بی خودن.رستوراناشم کلا بی خیال.
اگه فقط سینماش میکردن و میشد پردیس سینمایی خیلی بهتر بود تا اینکه بخوان چنین چیزایی هم بچسبونن تنگش.
پروژه پایانیت مگه چیه!؟

@مهندس
آره ولی وقتی چنین چیزی با تیتر فردوسی‏پور خائن تو صفحه اول قرار میگیره بدون هیچ توضیحی ذهن آدم یه ذره منحرف میشه

@2nya
گفتم به جای کتابخونه یه جای دیگه میری!!:دی
اینجا نمیشه.میان درشو گل میگیرن.همونجا که درش گل گرفتس میریم کار غیر فرهنگی هم میکنیم!!
همش تقصیره این خانوماس وگرنه آقایوون که چنین کاری به ذهنشونم خطور نمیکنه!!
چرا من فک میکنم اون نود و هشتیا مرتب تره!؟!؟در هر صورت اینا جفتشون دوتان و آنچنان فرقی هم با هم ندارن.اونم میذارم که هرکی با هر کدوم راحت تر بود کار کنه.واسه من که فرقی ندارن و مهم نیته که کار فرهنگیه.

@دنیا و سرور
بابا اینجا زن و بچه رد میشه!!ابراز عشق و ارادت!!مسائل زناشویی تونو یه جای دیگه مطرح کنید ما رو هم از راه به در نکنید!!:دی

@AmiN
آدم چندشش میشه تابناکو وا میکنه
بسی خوشحال شدیم یکی از لینکا به درد خورد.نکنه این فعل رو هم از اون لینک در آوردی!؟!؟:دی

حیاط خلوت گفت...

مجتمع فرهنگی ـ تفریحی در مقیاس شهری

موبد گفت...

به قول يكي از وبلاگهاي محبوب من
مملكته داريم؟
اون برنامه ي نود
واقعا عالي بود
مخصوصا حرفاي بي نظير دادكان
دم فردوسي پور هم گرم

امین گفت...

یه اشاره میکردی این تابناک اون تابناک نیست!
عجب خبری بود!!