اول مرداد

چه ایرادی داره خودم برای خودم تولد بگیرم؟
چه ایرادی داره یک روز در سال هم که شده همه غم‌های دنیارو کنار گذاشت و به هیچ چیز دیگه‌ای فکر نکنم به غیر از همه خوبی‌ها و خوشی‌ها؟
چند وقت بیشتره؛ خیلی وقته که ناراحت بودن در روز تولد و خود رو ناراحت نشان دادن به خاطر ورود به این دنیایِ لعنتی تبدیل به یکی از نشانه‌های روشن‌فکری شده!
هر چه نارضایتی بیشتر = روشن‌فکری بیشتر
گور بابای این جور روشن‌فکری. حتا اگه 364 روز از سال هم از آسمون بلا بباره، یک روز در سال هست که استثنایی برای خودش داره.
مگه دوستان خوب هم میذارن که در این روز ناراحتی‌ای داشته باشی؟ حتا اگه خودشونم حال و روز خوبی نداشته باشن، باز سعی میکنن به نحوی خوشحالت کنن.
ممنون از تک تک‌شون.

۷ نظر:

حیاط خلوت گفت...

من دیروز آن نشدم ... یعنی نشد اصلاً .. حدس می‌زدم پست بذاری
یعنی دوست دارم آدمایی رو که هنوز می‌تونن برای تولدشون پست بذارن،‌حتی ساده چند خط و از ته دل

من کاری به بقیه ندارم و حتی به اینکه خودم دقیقاً توی این روز چه احساسی می‌تونم داشته باشم. اما اینو دیگه واضح فهمیدم که تنها چیزی که می‌تونه خوشحالم کنه بودن آدما توی این روز کنارمه. نه اینکه لزوماً کاری برام کنن یا هدیه‌ای بگیرم. برای اینکه هر سال عادت دارم می‌شینم از خودم می‌پرسم از پارسال تا حالا کیا اضافه شدن، کیا کم شدن و کیا رو همچنان دارم. و ازینکه دوستای خوبی رو همچنان دارم از شادی سرشار می‌شم و ازینکه هنوز همه خانواده‌ام کنارم هستن

تفلدت خیلی مبااااارک سینا
>>>:D<<<<
هر چی آرزو و روزای خوبه برای تو باشه
امیدوارم امروز هم عمل دندونت با سختی نه چندان زیادی بگذره و زود روبه راه شی که ببینیمت و یادگاریمونو بهت بدیم
البته می‌دونی که فقط یه نشونه‌شت. نشونه اینکه یه سال دیگه از دوستیمون گذشت

راستی امروز تولد مامان منم هست :)

Unknown گفت...

@یکبارگی
خب اینجا وبلاگمه و من میتونم هر جور خواستم حرف بزنم. کاری به خوش اومدن یا نیومدن کسی هم ندارم. فقط حس خودمو مینویسم و یه جورایی خودمو تخلیه میکنم.
مررررررررررررررررسی. کادوی تو هم هنوز تو ذهنمه!!:دی
پاکش کردم.

@حیاط خلوت
یه جور اجبار بود برام که چیزی بنویسم!! عصر یه چیزی بدون هیچ ادیتی نوشتم و گذاشتم بالاخره.
منم چیزی رو که بیشتر از هر چیزی دوست دارم اینه که به یه چنین بهونه ای هم که شده همه دوستان ساعتی دور هم جمع شن، بدون هیچ کدورت و مشکلی. این از بهترین کادویی هم که میتونم بگیرم تو زندگیم بهتره.
مررررررررررررررررررسی

تولد مادرتون هم بسی مبارک
گُلن این مردادیا، گُل. قدرشونو بدونید. مخصوصا اگه مادر باشه.

یک‌بارگی گفت...

طبیعیه که تو می‌تونی هرچی دوست داری بنویسی. لحن من فکر نکنم طوری بود که این معنا رو منتقل کنه. صرفن یه فاکتور ارائه دادم و گذشتم. حرف از خوش‌اومدن یا نیومدن دیگران که دیگه اصلن نزدم. نمی‌دونم این جواب‌ات چه ربطی داشت ولی به هر حال نوشتن برای تخلیه خوبه.

کادوی منو بی‌خیال شو بابا! :دی
بگیری خودمو سرزنش می‌کنم که جرا گفتم اصلن! بچه‌ی خوبی باش :دی
مرسی که قبلی رو پاک کردی

مریم بانو گفت...

ئه
چه با مزه!
مگه تو هم به دنیا اومدی خاله جون؟ من فکر کردم لک لک داشته می‌اورددت پایین که یهو از دهنش ول شدی افتادی اینجوری خل و چل شدی! :دی
چه بامزه! :دی

بعد حالا مثلاً ما باید بیایم تبریک بگیم به این پست. نمیشه که. خودت که گفتی مثلاً . ما هم عادت داریم وقتی یکی شاده کاریش نداشته باشیم ولی وقتی داره غصه می خوره بریم به زور بخوایم بهش بپذیرونیم که زندگی شیرینه و اینا.
خلاصه که تولدت مبارک بچه.
ایشالا سلامت و عاااااقل و این چیزا باشی. :دی


منم خیلی وقت بود جایی کامنت نذاشته بودم الان احساس معذب بودن دارم. :دی خدافظی

Unknown گفت...

@یکبارگی
فک نکنم خیلی هم بی ربط بوده باشه.
یکی تو احوالات خودش میتونه چیزی بنویسه که کاملا خارج از قواعد و چارچوب نویسندگی و حتا خارج از اخلاقیات باشه.
و چیزی هم که گفتی به این جهت بود که چطور میشه که یه نوشته دارای ارزش میشه و میزان مهارت و پختگی نویسنده شو نشون میده. حداقل این چیزیه که من برداشت کردم.
و خب، افراد مختلفی به نوشته رو میخونن و طرز فکری در مورد نویسنده اون نوشته پیدا میکنن. منم میگم گاهی اوقات برام اهمیتی نداره که کی، چه فکری بکنه در موردم.

نه اونو که خیلی وقته میخوام بگیرم، ولی چون یه جائیه که مسیرم نیست، هنوز مقدور نشده!:دی
سرزنش نداره دیگه که.

@مریم بانو
بابا مفتخر کردید ما رو که. یعنی چه کار نیکی کرده بودیم که در ازای پاداشش چنین افتخاری نصیبمون شد؟:دی
خیییییلی ممنون.
عاااااااقل رو خوب اومدی!!:دی

مسعود گفت...

ای بابا. دیدی یادم رفته بود؟
نمی‌دونم چرا حواسم نیست که پسر به این گلی اصولا باید مردادی باشه و خب بالطبع چه بهتر که از نوع اول مرداد.
تولدت مبارک هم‌زادروز عزیییییز.
امیدوارم این سالی که پیش رو داری همچین بهت بچسبه. حالا خیلی هم نچسبید لااقل از سال قبل بیشتر بچسبه. ;)

سبک جدید گفت...

با عرض بسی شرمندگی بابت تاخیرم ولی تولدت بسیار بسیار بسیار مبارک
حیف که این کامنت رو تو روز اول ماه رمضون دارم می نویسم وگرنه یه شیرینی تپل ازت میگرفتم! : دی
کاشکی که صد ساله شی
نه صد و بیست ساله شی
نه صد و بیست سال کمه
همیشه زنده باشی