‌همیشه دوست داشتم یک دفعه هم که شده مورد توجه و عنایت برادران نیروی انتظامی قرار بگیرم و ازشون فرمان ایست دریافت کنم تا به صورت عینی نحوه برخوردشون با اشخاصی که هنوز جرمشون ثابت نشده رو ببینم.
خب امروز این سعادت رو پیدا کردم! فکر کنم با این روند هم همه افراد جامعه به چنین سعادتی دست پیدا خواهند کرد! پیدا کردن چنین تجربه‌ای آنچنان هم که فکر می‌کردم سخت نبود! فقط کافیه در هنگام عبور از کنار برادران نیروی انتظامی، شاد و خوشحال باشید و لبخندی بر لب داشته باشید!
خب شاد بودن هم کم جرمی نیست! در این روزگار، با این همه مشکلاتِ ریز و درشت، چگونه یک جوان همچنان می‌تواند به طور طبیعی شاد باشد و لبخند بر لب داشته باشد؟
کارت ماشین و گواهینامه (بدون جلد مدارک. خی خسته میشن بخوان بگردن دنبال کارت و گواهینامه در اون بین!)
(شخصی دیگر از سمتی دیگر) چرا نشستی تو ماشین هنوز؟ بیا پایین ببینم.
صندوق رو بزن.
گشتن صندوق. نگاه چپ و راست و بالا و پایین به افراد داخل ماشین و گشتن وسایل افراد(حتا کیف پول.)
(خب کارمونو انجام دادیم. دیگه نمیخندن، دیگه شاد نیستن)
می‌تونید برید.
قیافه‌هاتون مثبته!
قصد بی‌احترامی به شما رو نداشتیما.
قیافه‌های مثبت و فرمان ایست؟ گشتن ماشین و وسایل شخصی و برخورد مجرمانه و نه چندان مناسب و احترام؟
بله، ما همگی مجرمیم! جرممون هم زندگی کردنه!

۶ نظر:

حیاط خلوت گفت...

تو رو اصلاً باید بگیرن از پا آویزونت کنن! دیگه می خواستی چیکار کنی؟ یه جوری خندیدی که لوزامعده ات معلومه.. والا

حالا راستشو بگو کیا تو ماشین بودن؟ :-"

حیاط خلوت گفت...

کیف پول گشتن خیلی جالب بود! اینو نشنیده بودم دیگه...

Mostafa Motazedian گفت...

حالا خوبه یه بار گشتنت تازه اونم من باهات بودم اینقد بهت برخورده اگه اون روزی که با مسعود بودم گیر پلیس رو میدیدی که از خنده روده بر شده بودی

دیلماج بانو گفت...

اااااا!! گرفتنت؟؟؟ بابا یه امضا بده!
:دی
خوبه حالا به گشتن اکتفا کردن و ولتون کردن. باز شانس آوردی

Unknown گفت...

@حیاط خلوت
گرفتنت، میبینمت!!
به جان خودم فقط سه تا پسر بودیم وگرنه با این شادی که قضیه رو تعریف نمیکردم!!

@مصطفی
والا به اون گیر دادن خیلی معقول تره تا به ماها!!

Mostafa Motazedian گفت...

اصلا درست به اون گیر دادن معقول ولی چه گیری بعد از 10 دقیقه گشتن یارو میگه هیچی میخواستم اذیتتون کنم قصدم خرید ماشینت بود