24

مهم نیست از تو حوض مواد شیمیایی پریده باشم بیرون یا بر اثر یک جهش ژنتیکی و تکامل یافته‌ی یک جفت میمون باشم و یا از خلقتی هوشمند بوجود آمده باشم و ساخته‌ی دست خدایی باشم که وقتی بیکار شد به گِل بازی پرداخت و از توش چیزی به اسم انسان پدید آورده باشد. شایدم به کل هیچ کدام از این فرضیات و بینهایت فرضیات دیگر. در این لحظه مهم نیست.
مهم اینه که تکرار شد و تکرار شد و رسید به من. به روز تولد من. به روز بودن من.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
یکی از خوبی‌هایی که چنین روزی داره اینه که میشینی برای خودت حساب کتاب می‌کنی. حساب کتاب سالی که گذشت. چی بودی، کی بودی؛ حالا چی شدی؛ کی شدی. به ورق زدن خاطرات یک سال گذشته می‌پردازی. باهاشون می‌خندی وشاد میشی و یه جاهایی هم دلت می‌گیره. به هر حال هر چیزی بوده و شده دیگه تموم شده و رفته. گذشته‌ها گذشته. حالا یک سال دیگه پیش رو داری که باید خودتو آماده کنی برای مبارزه با پستی‌ها و لذت بردن از بلندی‌هاش.
به امید داشتن سالی بهتر از تمام سال‌های قبل... .

۷ نظر:

Sacred Deer گفت...

عه عه قربان تولدتونه؟
مبارک باشه که. منور کردین. دنیا به وجود انسان‌های مهربان و یکرنگی مثل شما نیاز داره به خدا.
برقرار و روبه‌راه باشی سینای عزیز:)

بنفشه گفت...

به به تولدت مبارک. بهترین ها رو برات آرزو می کنم همیشه سبز، همیشه پرانرژی و همیشه شاد و خندان

Unknown گفت...

@fragile silence
مررررسی. چه کنیم با این هندوانه‌ها حالا؟؟:دی
تو هم شاد باشی همیشه.

@بنفشه
مرسی بنفشه. همه اینا، چندین برابرشونو برای خودت آرزو میکنم تا یه دوست خوب همیشه شاد باشه و از شادیش ماهم نیرو بگیریم.

مجذور یک بی نهایتِ عجیب گفت...

"مبارزه با پستی‌ها و لذت بردن از بلندی‌هاش.
به امید داشتن سالی بهتر از تمام سال‌های قبل..."
...
از این آرزوهایی که واسه خودت کردی کلی کیف کردم.
تولدت رو بهت تبریک می گم پسر خوب :) شادی، عشق و آرامش برای تو.
0:-) :)

حیاط خلوت گفت...

مهم اينه كه اومدي و همه اتفاقات عالميهطوري رقم خورد كه آخرش تو يه نقطه هم برسيم به هم.. تولدت براي همين چيزاش مباركه ديگه
حال كردي چقدر تويلت گرفتم و بهت فحش ندادم ؟ :دي

الهام گفت...

ببین سینا یه سال دیگه هم بزرگ تر شدی ، ولی یه بارم نیومدی با من بریم سینما بی معرفت ! (فرافکنی رو حال کردی ؟)

ایشاالله صد سال دیگه باز بیام تولدتو تبریک بگم و بعدش از خاطرات سینماهایی که با هم رفتیم ، بگیم و بخندیم ، بعدشم تو به مناسبت تولدت منو به دیدن یه فیلم خوب دعوت کنی ، بعدشم منو ببریم به یکی از رستوران های زنجیره ای سینا برگر (یعنی تا صد سال دیگه هم نمی خوای واسه خودت کسی بشی ؟ چرا دیگه می شی ! :دی) ، بله ، بعدشم من هدیمو بهت می دم و الخ . حالا اگه سرورم همرامون بود اشکالی نداره ، بقیه بر و بچم اگه بودن عیب نداره ، امان از این حس رفیق دوستی من . آیکون توهمات فانتزی

Unknown گفت...

@مجذور یک بی نهایتِ عجیب
مرسی. همه اینا که گفتی در کنار دوستان با هم.

@حیاط خلوت
عجب نقطه‌ای بود. هعععععععععععععععی
بدترین تقطه‌ی تلاقی عمرم!!!!!!!!!!!:دی

@الهام
الهام، الهام، پاشو صب شده!! بسه دیگه چه قد خواب میبینی؟؟:دی
به شخصه داشتن پردیس سینمای سینا رو ترجیح میدم. سانس ویژه براتون بذاریم و فیلم نمایش بدیم. بععععععله:دی
بعدشم که چه خبره حالا همه رو دعوت میکنی. میخوای ورشکستمون کنی؟؟:دی