از بوسه‏های باران


معتقدم که بهترین،امری مطلق نیست و همیشه امری بهتر از بهترین امری که ما فکر میکنیم هم وجود دارد.بهترین در بازه زمانی و نسبت به سلیقه ما میتواند بهترین باشد و ممکن است همین بهترین در سالیان و ماه‏ها و هفته‏ها و حتی روزهای بعد با توجه به رشد فکری و عقلی و سلیقه‏ای و گسترده‏تر شدن دیدمان به قضایا و امور تبدیل به امری عادی شود.امری که دیگر در سطح فکری ما جزو بهترین نیست و در دسته معمولی‏ها و حتی بی‏ارزش‏ها قرار میگیرد.
ما همیشه به بهترین‏ها احتیاج داشته و داریم.احتیاج داریم چون خودمان را با آنها محک بزنیم و عیار خودمان را نسبت به سایرین بسنجیم.خودمان را بسنجیم که ببینیم در چه جایگاهی قرار داریم و وسعت دیدمان تا چه اندازه‏ای‏ست.وسعتی که میتواند تا ژرفای وجود امور نفوذ کند و یا فقط سطحی ظاهری از امور را از نظر بگذراند.
بهترین همیشه بهترین نیست و میتواند در آنی تبدیل به بدترین هم بشود.همیشه بهتر از بهترینی هم وجود دارد که ما را برای کشفش دعوت میکند و ما همیشه در پی رسیدن به بهترین‏ها هستیم تا از آنها لذت ببریم و بوسیله‏شان خودمان را به بهترین جایگاه‏ها برسانیم تا هر روز،روز بهتری را تجربه کنیم.
خالی از لطف نیست که از بهترین مواردی که دیگران از آنها لذت برده‏اند و میبرند مطلع شویم و شاید ما هم با آنها هم عقیده باشیم و از بهترین‏های انتخابی آنان لذت ببریم.
خالی از لطف نیست که "از بوسه‏های باران" را از نظر بگذرانیم.شاید این بهترین‏ها تبدیل به بهترین‏هایی برای ما هم گشتند.

۷ نظر:

ذهن ِآشفته گفت...

واو!

ممنون سینا
خیلی

البته از طرف خودم

2nya گفت...

ویوا!
من اولش تو ریدر شک کرده بودم که اینو الان کی و کجا گذاشته!فک کردم یکی اونجا رو آپ کرده اول!
.
ممنون بابت متن واقعا خوبی که نوشتی و... غیر از این واقعا هیچی نمیتونم بگم!فقط میتونم تشکر کنم که برات ارزش داره

فرشاد نوروزپور گفت...

وبلاگش دوست داشتنيه ..

حیاط خلوت گفت...

:-)
معرفيت خيلي زيبا بود سينا
ممنون ! اميدوار انقدر پويا باشه كه هيچ وقت از بهترينا عقب نمونه و تلاش كنه براي خوب موندن ... گمونم دور از ذهن نيست چون همه با علاقه اونجا مطلب مي ذارن

ناشناس گفت...

طرف صحتم الان تويي.
حالا بگو ببينم كي بوده كه يه وقتي بهترين بوده و الان نيست؟!!! يا شايد هم چي بوده؟ :))
اينقدر بدم مي ياد يكي معما بنويسه.


مي دوني چيه تو واقعا جالب مي نويسي! البته خيلي ها هستند كه جالب مي نويسن ،منتهي مسئله اي كه در نوشته هاي تو من مي بينم تواضع و خاكي بودن !
واقعيتش اينه كه شخصيت يه وبلاگ نويس براي من خيلي مهمتر از وبلاگشه.


شهرزاد

Unknown گفت...

@ذهن آشفته
خواهش میشود


@دنیا
چیزای ارزشمند برای همه ارزش دارند،نه فقط برای من

@فرشاد
پس دوسش داشته باش

@حیاط خلوت
این علاقه تونو حفظ کنید که ما هم لذت ببریم

@شهرزاد
این کجاش معما بود!؟به این واضحی نوشتم یکی بهتر از اونم بود.حالا اونو چی کار داری که کی و چی بود!؟:دی
آی گفتی.الان بهم دست میزنن گرد و خاک ازم بلند میشه!!:دی
ممنون

ناشناس گفت...

اووووووووووو چقده بهترین آقا !

:D