آبیته!!


من از اولش میگفتم آبی قشنگ‏تره‏ها.حالا بعد چندین سال نه تنها مسئولین ما بلکه مسئولین سونی اریکسون هم به حرف ما رسیدند!!
تصویر سمت راست متعلق به آرم سونی اریکسون در دوران جهالت(مجله چلچراغ شماره 373 و قبل‏ترش)(!!) و تصویر سمت چپ متعلق به آرم همان شرکت در دوران روشن شدگی‏شه(مجله چلچراغ شماره 376)!!
(به نظر نمیرسه مشکل چاپی باشه چون تو عکس‏های تو گوشی رنگ سبز وجود داره)(البته دیگه نگاه نکردم که ببینم جای دیگه‏ای هم این تغییر اعمال شده یا نه)
*اینو چند وقت پیش(همون موقع که مجله رو خریدم) میخواستم بذارم ولی نمیدونم چی شد که یادم رفت!!

۱۴ نظر:

فرشاد نوروزپور گفت...

ميگم نكنه واسه چيزاي ديگه باشه

----
اين متن كامنت دونيت عاليه

2nya گفت...

دیگه وقتی سبز پرچم میشه آبی،سبز سونی اریکسون سهله دیگه
.
بهار امسال احتمالا درختا آبی میشن:دی

2nya گفت...

من یه پیشنهاد هم دارم تازه.از فردا با قاشق راه بیفتن تو خیابون،هر چی چشمِ سبزه از کاسه دربیارن:دی

2nya گفت...

آها یکی دیگه هم دارم!کلا کلمه ی سبز رو فیل.تر کنن بعد ما مجبور بشیم بنویسیم س.ب.ز!
کلا من خیلی پیشنهاد دارم ولی کیه که تحویل بگیره

حیاط خلوت گفت...

حالا اينا هيچي
13 به در مي خوان چه خاكي تو سرشون بريزن ؟.... يا وقتي مردم مي خوان سبزي گره بزنن ؟ يا سبزه توي هفت سين ؟ 14 معصوم بيچاره رو بگو . همه لباساشون سبزه

فاطمه گفت...

پس دیگه مداد رنگیه 12 تایی نداریم
میشه 11تایی
:دی

دیلماج بانو گفت...

به نظرم ما همه کور رنگی گرفتیم. اینا کاری نمی کنن که . مشکل از چشمای ماست که کلا به رنگ سبز حساسیت پیدا کرده و همه رو آبی می بینه. اصلا مگه رنگ سبز داریم؟؟

شهرزاد گفت...

چقدر بدبخت هستند! تازه همش هم مي گن كه اين سبزها عددي نيستند،ولي حتي از رنگ سبز هم وحشت دارند!
ري گي هم كه اومد در گروه سبز ،همين روزها مولا عمر هم مي ياد! :)))


البته اصلش قرمزته،يادت باشه! :))

ناشناس گفت...

اقا اون ملا هستش ،من نمي دونم چرا نوشتم مولا!!!!


شهرزاد

Unknown گفت...

@فرشاد
مطمئنا واسه چیز دیگه ایه!!

@دنیا
شما پیشنهاداتتو اعلام کن من خودم با اسم خودت پستش میکنم واسه آقا!!

@حیاط خلوت
آره سفره فک کنم سفره امام حسن که همه چیش سبزه.حتی خوراکیاش
خاب اماما هم باید یه ذره متنوع کار کنن دیگه!!سبزشونو بکنن آبی برای افزایش جذابیت!!
چی!؟سیزده به در!؟سبزه!؟گره!؟نکنه میخوای سال دیگه سهمیه 20 درصدی رو بگیری!؟:دی

@فاطمه
از اونجایی که دیگه تولید هم نشه زرد و آبی رو هم حذف میکنن که یه وقت خدایی نکرده با هم قاطی نشن اون رنگ شیطانی رو ایجاد کنن!!

@دیلماج
سبز همونه که شبیه آبیه دیگه!؟!؟

@شهرزاد
بابا چند وقت دیگه اینا تو محرم رنگ سبز رو میدن به یزید و قرمز رو به حسین!!
قرمزم شد رنگ!؟اه اه.با اون تیمش.

حیاط خلوت گفت...

ها ؟
نـــــــــــــــه خدا منو سوسگ کنه اگه منظورم این بوده باشه. من اصلاً ازین سبزه سیزده بدم میاد توش پشه داره بوی فاضلاب هم می ده. سهمیه 20 درصدی فاضلابی می خوام چی کاااااار :دی

ناشناس گفت...

نه خیرشم
اصلا سونی اریکسون به درد نمی خوره چه آبی باشه ، چه سبز

Unknown گفت...

@حیاط خلوت
حالا سهمیه باشه هر چی که میخواد باشه!!:دی

@فرناز
نوکیا رو عشخ است

ناشناس گفت...

وقتی مشکلات به این راحتی حل میشن
مگه بده؟!