بابا اومده،با یه خانوم اومده!

این آهنگ منو با خودش برد و انداخت تو دوران کودکیم.اون وقتا که نوار کاست و ضبط‏های نوار خور پادشاهی میکردند.اون وقتا که مجبور بودی یک ساعت منتظر بمونی تا نوار یه دور کامل بچرخه تا دوباره نوبت به آهنگ محبوبت برسه.
الان دوباره بعد از چند سال همون آهنگو میذارم و اگه خنده اجازه بده باهاش میخونم؛
بابا اومده،از راه اومده،با کی اومده!؟چرا خندون اومده!؟اون کیه باهاش!؟چه هیزه اون چشاش!بابا میخنده باهاش،دست اونه تو دستاش ... 
*دانلود آهنگ صیغه از سندی با حجم 3.56 مگ _سال تولید : 1373 
*این آهنگ مناسبت دیگه‏ای هم داره و اون مناسبت،مناسبتی نیست جز تصویب لایحه حمایت از خانواده!

۱۹ نظر:

امین گفت...

بعد تو اون زمان هم تو کار صیغه و اینا بودی؟!

مسعود گفت...

بسی استفاده بردیم.

الهام گفت...

وقتی ادم می بینه تمام کشورای دنیا به این نتیجه رسیدن که برای توسعه و پیشرفت خودشون باید با تبعیض علیه زنان مقابله کنن و توانایی های زن رو به رسمیت بشناسن ، اونوقت ما تو کشورمون چه قوانینی تصویب می کنیم ، دلش می خواد سرشو بکوبه به دیوار !!!!

دیلماج بانو گفت...

چند وقت دیگه این آهنگ رو به عینه خواهیم دید.
دلم می خواد خدا فقط یه روز جای اون آقایونی که به این لایحه کذایی رای مثبت دادن رو با خانمهاشون عوض کنه بعد عصر که منتظر(شوهرشون) زنشون هستن اونم با یه زن دیگه بیاد خونه بگه همسر دوممه
فقط دوست دارم یه بار حس کنن این حالت رو
فقط همین!

حیاط خلوت گفت...

:)))
یه دور کاستو گوش کنه برسه اولش؟ وقتی کل کاستو دوست داشتی آره انقد گوش می کردم که وا می رفت
اما اگه فقط یه دونه قطعه رو اون تو دوست داشتم یا یه بند دستم روی رویوو بود یا همون یه قطعه رو پشت هم روی یه کاست خالس ضبط می کردم تا خودش کار رپیت امروزی رو انجام بده
یعنی خدا پدر تکنولوژس رو بیامرزه

هی این کارت خیلی نوستالژیک بود
من هنوز کاستای علیمردان خان ، گلنار و خروس زری پیرهن پریمو دارم . با یه کاست از قصه های رادیو

وای یادش به خیر

ناشناس گفت...

من واقعا نمی فهمم!اینا تصمیم دارند چه بلایی سر این مملکت بیاورند؟انگار یکی بهشون گفته تا با خاک یکسان نکردید دست برندارید.حالا هم که افتادن به جان خانواده.


شهرزاد

2nya گفت...

=)))))
میبینم که شب جمعه سرت گرم بوده

خیلیییییی نوستالژیک بود! ما بچه که بودیم یه گونی نوار کاست قصه داشتیم. بعد کاست که میگن من هی یاد بزبززنگوله پا میفتم!:دی
بعد الان این پستت من و یاد اولین نوار ویدئویی که دیدم هم انداخت؛ سفرهای گالیور!
بعد الان یاد واکمن هم افتادم=)))))
واکمن به چه گندگی رو میذاشتیم تو کیف، با یه بسته کاست همراهمون!هی نوار رو عوض میکردیم
ای خدا
من دارم هنوز واکمنو.تو زیرزمین چند وقت پیش کشفش کردم.

بعد الان میدونم که هدف پست چیز دیگه ای بود، ولی دیگه من نوستالژیک شدم نتونستم خودمو کنترل کنم!:دی

2nya گفت...

خب
جدا شان این لایحه، همین آهنگا هم هست.

خیلی برام جالبه که روی هیچ قسمت قران به اندازه ی همین قسمت تعدد زوجات مانور داده نمیشه.جالبه دیگه. بعد تمومی هم نداره!

Unknown گفت...

@امین
آهنگاش بدآموزی داشت دیگه!!

@الهام
ایضاً آدم دلش میخواد سر اونایی که این چیزا رو تصویب میکنن،بکوبه به دیوار

@دیلماج
فقط ته این آهنگ به خیر و خوشی تموم میشه ولی اینجا دیگه چنین چیزی نمیشه،چون کار آقا کاملا قانونی هستش!!

@حیاط خلوت
دیگه اون موقع ها ما با این دکمه ها آشنا نبودیم!
بابای منم هنوز کاستای عهد دقیانسشو داره.میدونم.اونم برای همین حس نوستالژیکش نگهشون داشه و هر چی میگم بریزشون دور،نمیریزه:دی

@شهرزاد
کار بدی نکردن که!!لایحه حمایت از خانواده رو تصویب کردن فقط.لایحه به این خوبی!!خیلی هم دلتون بخواد!!:دی

@دنیا
ننه بزرگ(!)من اون موقع ها سنم به این جینگولک بازیا قد نمیداد که بخوام واکمن بخرم واسه خودم:دی
هدف پستمم چند منظوره بود.هم اینکه این آهنگه نوستالژیکم کرد و خواستم یه جوری دیگرونم نوستالژیک کنم و هم اینکه آهنگ رو مناسب دیدم برای ابراز حمایتم از تصویب لایحه حمایت از خانواده!!:دی

این آهنگا خیلی هم خوبن.نگو که بچه هم بودی ازون آهنگ خفنا گوش میدادی!؟

لایحه رو هم که گفتم.برای تاکید بازم میگم.خیلی دلت بخواد لایحه به این خوبی!!!!:دی

2nya گفت...

نه دیگه!اشتباهت همینجاست!من بچه بودم خیلی وضع خراب تر بود!ما گرام داشتیم،بعد یه قفسه بود پر از صفحه های قدیمی. حال و هوا کلاسیک بود وحشتناک
بابام بعضی شبا هم شجریان میذاشت.بعد ازینکه ما میخوابیدیم، و فک میکرد صداش بیدارمون نمیکنه.یه وقتایی هم به عنوان لالایی استفاده میشد
میگفت آهنگای چیپ و اینا رو نذارین تو خونه. چرت و پرت میگن مغز بچه ها با دری وری پر میشه.دوست نداشت کلا
بعد وقتایی که نبود پیش ما، مامانم معین و گوگوش و اینا میذاشت. دیگه اوج جلف بازی اینا بودن!بخون تا آخرش

Mostafa گفت...

آهنگ با حالی بود
ولی آدمو یاد یه موزیک ویدیویی استکبار می ندازه که با همین ریتمو آهنگ می گفت محمود اومده به جای بابا اومده

یک‌بارگی گفت...

جالبه
این آهنگ رو من ده،دوازده سال پیش با صدای پسرعموم شنیدم. رفته‌بودیم مسافرت، اومد تو ماشین ما این رو خوند.
تا این‌جاش جالب نیست. جلبی‌ش اینه که خود آهنگ با صدای سندی رو تازه الآن برای اولین بار شنیدم!
ریتمش هم بالکل با اونی که پسرعموم می‌خوند و قشنگ یادمه فرق می‌کنه. اون انگار مفهوم رو بهتر درک کرده بود، خیلی سوزناک‌تر می‌خوندش!

لایحه هم که والا
مرد اگه عقل داشته باشه
دوبار از یه سوراخ گزیده نمی‌شه!
اگه عقل نداشته باشه هم که به ما چه اصلن! :دی

یک‌بارگی گفت...

چه حافظه‌ای داری تو که با این لایحه یاد این آهنگه افتادی!

پردیس گفت...

از دور که بهش نگاه میکنی، فاجعه س. از نزدیک که بهش نگاه می کنی، از ماست که بر ماست.

Unknown گفت...

@دنیا
بعله بعله.همین شده که اینقد لطیف شدی دیگه!!:دی

@مصطفی
هوووم.آره.اون کلیپ آقا اومده،با یه شاسکول اومده!!خدااا بود اون کلیپم

@یکبارگی
نکنه این آهنگ رو به سبک سنتی خونده باشه!؟!؟
میدونم آهنگی به غیر از شجریان تو عمرت نشنیدی!!
تو لذت رو ول کردی به عقل چسبیدی!؟!؟:دی
حافظه هم که چی بگم والا.من اول آهنگ رو شنیدم بعد از مدت ها اول نوستالژیک شدم و بعد دیدم این آهنگ به این موضوع لایحه هم میتونه ربط داشته باشه.
بعد به من میگی حافظه!؟خودت گفتی چند سال پیش داتید کجا میرفتید پسر عموت اینو خوند تو ماشینیتون و بعد الان لحن سوزناکشم یادت مونده!؟:دی

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

یادش به خیر چقد می خندیدیم بچگیا به این آهنگ

بابا اومدههههههههههه مامان هلش بده:))

Unknown گفت...

:))))
من تا حالا اینو نشنیده بودم.سنش به سن من قد نمی ده خیلی.اون موقع یه سالم بوده!!:دی

Fered گفت...

منم سنم همچین قد نمیده دو سالم بووود ولی داداش هام گوش میدادن یه چیزایی یادم هست. البته نکه بگی دو سالگی یادمه نه حدودا دو سه سال بعد اینکه آهنگ اومده بوود (یعنی چهار پنج سالگی من)

سپهر گفت...

آآآآآآآخخخخخ نمیدونی جه خاطراتی رو زنده کردی.واقعا" ممنون.بعد از چند سال اشک تو چشام جمع شد و کلی خاطره اومد تو ذهنم. بازم ممنوووووووون