تیراختور!!

سایت گل مطلبی نوشته با "عنوان جملات طلایی هفته" که دو تاش برام جالب بود :

1. تيراختور! تيراختور!. (تشويق پرشور طرفداران تراكتورسازي در ورزشگاه قم. آنها چه
از نظر كميت و چه از نظر كيفيت تشويق، ميزبان را تحت تاثير قرار داده بودند.)

2. كريم باقري با
36 سال سن هنوز عالي است.

(واكنش محمد مايلي كهن به اين سوال كه چرا داريوش يزداني هافبك را در خط دفاع قرار
داده است. به نظر شما چه ربطي داشت؟)


خیلی نامردیه اگه این فصل 90 پخش نشه.با اون برنامه جدید و مزخرف و افتضاح فوتبال برتر مثلا میخوان جایه 90 رو پر کنن!؟!؟خیلی بده که یه سری از یه برنامه ورزشی و مجریش که کاری جز روشن کردن حقیقت اونم از نوع فوتبالیش نداره بترسن و هر کاری برایه تعطیل شدنش انجام بدن!!

حالا که گزارش یکی مثل علیفر رو برایه بازیی مثل استقلال-سپاهان شنیدم میبینم که گزارشای خیابانی خیلی هم بد نبود.خیابانی تو هر بازی چندتا سوتی میداد و چند بار اسم بازیکنا رو اشتباهی میگفت و آخرشم اینکه اصلا نمیفهمید کدوم تیم گل زده که بیشتر باعث خنده بود و آدم خوابش نمیبرد.ولی این علیفر بیشتر به درد شکنجه های روحی و روانی در حین تماشای بازی تیم مورد علاقت میخوره!!


شیییییررررره استقلال

۲ نظر:

مانی گفت...

در مورد نود گفتنی هارو گفتین

در مورد علیفر باهاتون موافقم، بازی هایی رو که گزارش می کنه بدون صدا نگاه می کنم. خیابانی رو هم به خاطر جو زدگی بیش از حدش اصلاً دوست ندارم و به همین خاطر این کار رو با فوتبال هایی که گزارش خیابانی داره هم انجام می دم

در مورد مایلی کهن، ایشون معمولاً عادت ندارن منظورشون رو مستقیم بدند و برای اینکار بیشتر از ابزار چشم، ابرو، میمیک توی کوچه ی علی چپ استفاده می کنن!

دیلماج گفت...

راستی کل فوتبال یه طرف. فردوسی پورش یه طرف. با اینک اهل فوتبال نیستم مخصوصا از نوع ایرانیش ولی بعضی وقتا برنامه نود رو با برادرم نگاه می کردم.