برج میلاد،رعدوبرق


borj_milad.jpg (67 KB)

"برای دیدن عکس تو سایز بزرگتر روش کلیک کنید"

همین جوری داشتم فولدر عکسای متفرقه مو زیر و رو میکردم و عکسای بی خودو پاک میکردم و بقیه رو هم دسته بندی میکردم که چشم خورد به این عکس که خودمم یادم نیست کی و از کجا آوردش.البته از کجاش که معلومه.

وقتی دیدمش کلی حال کردم باهاش.انگار که اولین باریه که دارم میبینمش.اصلا فراموش کرده بودم که چنین عکسی رو قبلا هم باید دیده باشم.


گذاشتن این عکس چه مناسبتی داشت خودمم نمیدونم!!عکسه عکسه دیگه.مناسبت نمیخواد که!!

دلم تنگ شده واسه بارون.

۲ نظر:

امین گفت...

عکس عکسه دیگه
مناسبت نمیخواد!

خیلی عالی بود
تبریک میگم

Unknown گفت...

نویسنده: علیرضا
جمعه 6 شهریور1388 ساعت: 13:53
سلام

گاهی عکس ها صحبت هایی می کنند که نه می تونه بر زبان جاری بشه و نه می تونه اصلا توصیف بشه

همه موم دل تنگ بارونیم!

دقیقا


نویسنده: یگانه
جمعه 6 شهریور1388 ساعت: 15:9

.
شاید وقتشه که یخورده از اون شهرتون دل بکنی بیای شمال
اینجا از اول ماه رمضون هوا همش ابریه و داره بارون میاد
( نمی خواستم دلت بسوزه ها )

حالا که دلمو سوزوندی!!
داشت پا میداد که بیایم شمال ولی نشد
یه کم از ابرا این ور کوه میان ولی هیچ خاصیتی ندارن.باید همون جور بمونم تو کَفِش تا پاییز.

نویسنده: 2nya
جمعه 6 شهریور1388 ساعت: 15:19
یه عکس مشابهی هست تو فتوبلاگ سام جوانروح که مال سی ان تاور کاناداست.خیلی عکس جالبیه.هوا فقط روشن تره تو اون عکس

این عکس از لحاظ کیفیت که افتضاحه!!اونم به خاطر دستکاریایی که شده(من دستکاریش نکردم).اصل این عکس باید چیز فوق العاده ای باشه.
خیلی دلم میخواست اون عکسی رو هم که گفتی ببینم ولی پیداش نکردم

نویسنده: علی ( ذهن ِ آشفته )
جمعه 6 شهریور1388 ساعت: 18:20
خودت گرفتیش ؟

محشره پسر. محشر


چی میگه!؟!؟خودم!؟!؟عمرا!!
اگه من گرفته بودم که تا حالا دهن مهن خودمو باهاش سرویس کرده بودم!!:دی
البته این همچین عکس مالیم نیستا!!من خیلی بهتر از ایناشو میگیرم!!!:دی

نویسنده: مانی
جمعه 6 شهریور1388 ساعت: 18:55
بارون عشقه

یه چیزی فراتر از عشق

نویسنده: وحید
جمعه 6 شهریور1388 ساعت: 22:18
عکس فوق العاده ای بود
یه بار مطلبی راجع به عکاسی از رعد و برق خوندم و به جرات می تونم بگم این کار یکی از سخت ترین کارهاست
عکاس کارش خیلی درست بوده

من چندین بار سعی کردم که از رعدوبرق عکس بگیرم ولی هیچ وقت نتونستم یه عکس درست حسابی بگیرم.خیلی سخته.نه مکانش معلومه و نه زمانش.مگه اینکه دوربینو یه جا بذاری و پشت سر هم عکس بگیری شاید شانست زد و یه چیزی گرفتی.