اندر احوالات مجلسیان(1)

ImageHost.org




ImageHost.org


ImageHost.org


امروز با دوستان یه فروشگاهی رفتیم با اسم خارجکی هایپر استار.یه چیزی تو مایعات شهروند با وسعت چندین برابر.دو طبقه پارکینگ داشت اونم رایگان!!(از این کارا تو ایران خیلی بعید به نظر میرسه!!)همه چی داشت و خیلی هم شلوغ بود.میتونه یه حرکت مثبت باشه در صنعت فروشگاه داری در ایران.
تو اتوبان شهید باکری تقریبا انتهای بلوار فردوس هستش.اگه مثل من خیلی بی کار بودید و خریدی هم داشتید یه سری بزنید اونجا.

یه ترم عین آدمیزاد بدون هیچ کلنجار رفتنی با سیستم واحدگیری واحد گرفتیم(هوووووورااااا)!!کدووم آدم شاسکولی رو دیدید که ساعت 8 صبح تربیت بدنی بگیره و همون روز تا ساعت 6 بعد از ظهر هم کلاس داشته باشه!؟!؟(امان از دست این رفقایه ناباب!!)

۳ نظر:

امین گفت...

بابا اگه بخوابن فک می کنم ضررشون کمتره!!

علیرضا گفت...

سلام

مطلب تصویریتون هم کم از نوشته های قشنگتون نیست.

آدرس فروشگاه هم مفید بود در صورت جیب پر و دسترسی به آن یادی از شما خواهیم کرد البته به نیکی1

Unknown گفت...

نویسنده: AmiN
دوشنبه 16 شهریور1388 ساعت: 10:59
اين يارو پائينيه بيشتر حالت نعشگي داره :دي
فكر مي كنم اون دو تا ساختنش
تازه اون دو تا رو هم يكي ديگه ساخته
بعد بري ريشه يابي كني مي رسي به همون قضيه بستني بالا
اينها همه از بركات و الطاف ... عزيزمون مي باشد
گويا قبل از راي اعتماد به همه توصيه داشتند در زمينه ي سازندگي


مثل اینکه خیلی خوبم ساخته بودنشون

نویسنده: مصطفي
دوشنبه 16 شهریور1388 ساعت: 11:2
اينجورياس ديگه حالا ما شديم رفيق نا باب نامردي تا چه حد

ولي داشتي آقا سينا كلاس كنترل موجودي خالي نشد
اينم از اين ترم ميگما خوبيش ميدوني چيه كلاس دوكوهكي بعد ناهاره مي تونيم بخوابيم

تو هم وایسا هر وقت پشت سرت حرف زدیم بیا اینجارو بخونا!!
خالی میشه
پس این ترم باید لحاف و تشک هم همراه خودمون ببریم!؟!؟:دی

نویسنده: دیلماج
دوشنبه 16 شهریور1388 ساعت: 19:2
با مجلسی ها هم بله؟؟؟؟
بابا بی خیال این جماعت بی ضرر شو. تو لونه شون باسه خودشون می چرخن و میخوابن.به قول امین اینا خواب باشه بهتره.
انتخاب واحد جدید مبارک. می بینم جدی جدی تابستون تموم شد. من هنوز باورم نمی شه! خودم دوشنبه انتخاب واحد دارم ولی هنوز فکر می کنم اول تابستونه!
خوب چی کار کنم امسال کلا تابستون تعطیل بود!!

فک کنم بعد مجلس خفتگان دومین مجلس بی خاصیت باشن!!
تابستونم زود تموم شد.البته من که زیاد هم ناراضی نیستم از این زود تموم شدن!!

نویسنده: دانیال
دوشنبه 16 شهریور1388 ساعت: 19:22
بابا این مجلسیا از همه بدترن
خجالت هم نمیکشن با اون ریشو پشم
هایپر استار نزدیک خونه ماست!
منم رفتم
فرانسویا و کره ای ها مشارکتی ساختنش
قراره بیست سال معاف از مالیت کار کنن بعدش کلا به دولت ایران واگذارش کنن!
البته هنوز کامل نشده,قراره شرکتهای دیگه ای هم اجناسشونو اونجا عرضه کنن!

چه قرار داد جالبی!!پس هر چی خواستیم تا 20 سال دیگه ازش بخریم که بعدش به گند کشیده میشه اینم.
همین جوریشم کلی شلوغ بود چی برسه که کامل بشه