العفو،العفو

خیلی دلم میخواد این شبا تا صبح بیدار بمونم و دعا کنم و قرآن سر بگیرم و العفو،العفو بگم ولی روم نمیشه و خجالت میکشم از خدای خودم!

پارسال تو یکی از این شبا این کارا رو کردم و پیش خودم گفتم که دیگه آدم میشم ولی الان که نگاه میکنم میبینم نشدم!

حالا امسال با چه رویی باید این کارارو تکرار کنم وقتی میدونم که بازم سر حرفم نمیمونم!؟

خجالت میکشم پیش خدای خودم دو،سه شب تقاضای بخشش کنم و انتظار بخشش هم داشته باشم ولی بعدش همون آدم سابق بمونم و تا یه سال دیگه کارایی رو باید انجام بدم رو انجام ندم و کارایی رو که نباید انجام بدم رو انجام بدم و سال بعد دوباره تقاضای بخشش داشته باشم.

اما خدایا؛

خدایا با تمام این حرفا بازم میگم العفو،العفو.

خودت با گفتن چند باره اینکه بخشنده و مهربانی این رو و جسارت رو به من دادی که با وجود دونستن تمام گناهانم باز هم برای چندمین بار ازت تقاضای بخشش داشته باشم.

باشه تا از روی بخشندگی و بزرگیت به من نظری بندازی و برای چندین و چندمین بار این بنده گناهکارت رو ببخشی و از سر گناهانش بگذری.من هم تمام سعیَمو میکنم تا روز به روز بنده بهتری برات بشم.

هیچ نظری موجود نیست: