اندر احوالات مجلسیان(2)

ImageHost.org 

ImageHost.org


ImageHost.org

۲ نظر:

دیلماج گفت...

ما کلا زندگی مون اداست. می ریم دانشگاه ادای دانشجو بودن رو در میاریم. میریم سر کار ادای کارمند بودن رو در میاریم. مجلسمون هم که مثلا الگو هست کلا ماکت مجلس هست. فقط بلدیم هر سال مبلاشو و مانیتوراشو و سنگ های گرانیتشو عوض کنیم.
می گم چرا اینا یه طرح به مجلس نمی دن که روزانه جیره کشمش و گردو و نخورد چی نمایندگان رو تامین کنن تا با خیال راحت بشینن دور هم بشینن و اتل متل توتوله بازی کنن و خوراکی شون هم به راه باشه!!

Unknown گفت...

نویسنده: شهرزاد
دوشنبه 23 شهریور1388 ساعت: 4:18
اینا چرا روی زمین نشستن؟!!!
اون بیچاره اون پایین برای خودش سخنرانی می کنه

اون که داره گل لقد میکنه!!
وب سایت

نویسنده: AmiN
دوشنبه 23 شهریور1388 ساعت: 14:48
ایول! خیلی باحال بود
من تازه کشف کردم اینا کار خودته :دی
;)

نه بابا اینا کار من نیست.از یه سری ایمیل بلند کردم

نویسنده: علیرضا
سه شنبه 24 شهریور1388 ساعت: 1:24

نویسنده: دانیال
سه شنبه 24 شهریور1388 ساعت: 1:59
مثلا وکلای ملتن
باحال بود
دمت گرم
امشب چی؟
فی . لت.رش.کن داری؟

تو رو دادمت دست ارشاد میفهمی که فیل تر شکن دارم یا نه!!