خدا دوست دارد...

کنارم بخواب و
به دورم بتاب و
از این لب بنوش
چو تشنه که آبو
گل آتشی تو
حرارت منم من
که دیوانه ی بی قرارت منم من

خدا دوست دارد لبی که ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد
خدا دوست دارد من و تو بخندیم
نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم

بخواب آرام پیش من
لبت را بر لبم بگذار
مرا لمسم کن و دل را
به این عاشق ترین بسپار
بخواب آرام پیش من
منی که بی تو میمیرم
لبت را بر لبم بگذار
که جان تازه میگیرم

*پیشنهاد یک:چند وقتی هست که هر وقت دلم میگیره آهنگ دلم گرفته از امین رستمی رو گوش میدم و زمزمه میکنم تا تویِ دل گرفتگی غرق شم و یادم بره که دلم گرفته!!شنیدنش خالی از دل گرفتگی نیست. (دانلود آهنگ)(دانلود از 4shared)
*پیشنهاد دو:متن،متنِ شعرِ آهنگِ کنارم بخواب از شاهکار بینش پژوه بود. (دانلود آهنگ)
*پیشنهاد سه:آهنگ نوبهاران از برایب هم خیلی برام آشناست ولی نمیدونم کجا و کی شنیدمش برای همین اون حس احمقانه نوستالژیک قلقکم میده که زیر لب زمزمه‏اش کنم. (دانلود آهنگ)(دانلود از 4shared)
*کج سلیقگی منو ببخشید در انتخاب آهنگ‏ها.

۱۳ نظر:

امین گفت...

حسش خوبه
آخر عاقبت رو نمیدونم...


دانلود میکنم الآن

Elham گفت...

***

این آهنگی که متنش رو گذاشتید محتوای غیر شرعی داره !!!!
:D





منم آهنگ دلم گرفت رو یه زمانی خیلی دوست داشتم ، فکر کنم فریدون و امین رستمی با هم می خونن !


***
Elham
***

حیاط خلوت گفت...

اگه شما گذاشتين من برم دوش بگيرم و بخوابم
الان چهل ساعته تخوابيدم و توي راه بودم همه ش يك ساعته رسيدم
اما خب چيزايي نوشتين كه آدم نمي تونه ازش بگذره براي امشب
دارم دانلود مي كنم هنوز تمام نشده كه بشنوم اما بر مي گردم نظرمو مي گم
ليريك بالايي يعني موسيقيش رو شنيدم
راستش اركسترش برام هيجيان انگيزتر بود تا چيزي كه خوند اما تا حالا ليريكشو با دقت گوش نكردم جز قسمت مياني كه جلب توجه مي كرد
الان دارم مي گيرمش

برمي گيردم
**

راستي
همچي خاكستري مي زني رفيق ؟ نبينمت اينطوري؟
بعد هم اينجا هر چيزي كه پيشنهاد بدي فارغ از تفاوت سليقه ها (كه خوب و بد نمي شناسه فقط تفاوته) زيباست چون به خاطر ما زحمت نوشتن و معرفيش رو كشيدي ى خب ؟ بگو خب.

حیاط خلوت گفت...

در مورد ليريك اينم بگم
به نظرم پارت سوم كاملاً زياديه و مفهمو قشنگ دو بخش بالايي رو خراب كرده

براي همين شايد از موزيكش اونقدر خوشم نيمد چون اون اوج مياني يهو تنزل پيدا كرد

Unknown گفت...

@امین
من میدونم.این کارا آخر و عاقبت نداره!!:دی

@الهام
بعد میگن چرا فیل.تر میشه!!
این یکی رو خود امین رستمی خالی خونده

@حیاط خلوت
ما اگه میدونستیم شما خسته اید و از راه رسیدید هیچی آپ نمیکردیم.
حالا دیگه.
من که به جای خُب میگم خاب!!
آهنگ اول از همش بهتره البته اگه ابی رو کلا ندید بگیریم چون اون وقت این آهنگها پشیزی نمی‏ارزن.

حياط خلوت گفت...

پيشنهاد يك:
وقتي دلت مي گيره،‌سوار ماشين شو بزن خارج از شهر،‌بعد اينو بذار صادشو زياد كن اون وخ ببين چقد فرق داره !
براي من همچين حسي رو داشت كه ازوناست كه تو جاده و ماشين دوست دارم بشنوم

پيشنهاد 2: قبلاً گفتم.

پيشنهاد 3:
خب بچه جان،‌اين آهنگ "تا بهار دلنشين" هست كه بنبن خونده ديگه خيلي هم قديميه .. ملودي بسيااااار زيبا و شعر خيلي قشنگ و صداي گرم بنان
برات ايميل مي كنم تا گوش كني
فضاش كاملاً نوستالژيكه
راستي
اگه بنانش رو نشنيديد تمش روي فيلم "قصه هاي مجيد" بود براي همين برات آشناست

دیلماج بانو گفت...

ممنون بابت آهنگ بینش پژوه
منم زمانی آهنگ دلم گرفته رو دوست داشتم، خیلی خیلی ....
هر وقتم گوش می دادم دلم می گرفت. پشتشم منو ببخش رضا شیری رو داشتم دیگه نور علی نور می شد

ناشناس گفت...

راه جالبيه!منظورم غرق شدن در دل گرفتگي هستش!



شهرزاد

م. گفت...

استغفرلله.
انقدر با این آهنگ ها و شعرها جوانهای مردم رو به انحراف نکشون.

2nya گفت...

والا پسر من فقط دارم به این فک میکنم که خدا رحم کرد این شعر ادامه نداره!معلوم نیست کار به کجا می کشید وگرنه:دی

من دلم که میگیره،اساسی میگیره.بعد کلا طرف اهنگ نباید برم چون اوضاع خراب میشه!یکی باید منو بگیره از پنجره خودمو نندازم پایین اونجوری:دی

خوشم میاد هر کی واسه خودش آهنگ داره.مرسی بابت معرفی

2nya گفت...

پسرررررررررر
لینک فیسبوکت اینجاست چرا!!!!!
اینا از پیج تو دارن مارو کشف میکنن پس!
تعداد فرندات کمه اونجا،زود از روی اسم کوچیک پیدا میکنن

Unknown گفت...

@حیاط خلوت
از هموناییه که وقتی تو راه دانشگاهم گوش میدم.آخه اونم خارج از شهر و جاده و ماشین...
ممنون که آهنگ بنان رو فرستادی

@دیلماج
این آهنگ منو ببخش رو که گفتی رو نشنیدم.شایدم شنیده باشم و اسمشو ندونسته باشم.

@شهرزاد
جالبه ولی به شرطی که توش خفه نشی!!

@میلاد
تکبیر!!:دی

@دنیا
من اینقد افسوس میخورم آهنگ ادامه نداشره!!:دی
تو برو دم پنجره.من خودم هُلت میدم پایین!!:دی
جااااااان!؟کیا!؟الان یه حالی بهشون میدم!!

B.a.N.a.F.s.H.e گفت...

تقریبا تا پارسال یا یه خورده قبل ترش بود که از این آهنگا زیاد گوش می دادم.
ولی بعد قیدشونو زدم.خودمم نفهمیدم چطور شد!فقط نمی خواستم انرژی منفی به خودم تزریق کنم.
دوست دارم هنوز ولی طرفشون نمیرم.:)